• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Niins

Jag har alltid haft mina favoritnamn Adrian och Ellen!! Men sen vet man ju aldrig om det passar när bebisen kommer!

• twistedtofit

Vi har 2 pojknamn kvar sen vi fick sonen. Men denna gång har vi inte börjat prata namn, känns så avlägset än! Ikväll kom sambon hem med rökta räkor och aioli, så nu ligger jag här helt proppis! Gud vad gott det var!!

• chicopico

Vårt flicknamn är Vera och något pojknamn har vi inte ännu..... har två flickor sen innan och de känns som de blir en flicka till men man vet ju aldrig Ska på rul på onsdag men vi ska inte ta reda på kön....

• jessielarsson
    Frökenolson skrev 2011-07-29 22:31:33 följande:
    känns det bättre mellan dej och sambon?
    Ja det känns jätte bra nu. Låter kanske lite konstigt hur det kan vända så. Men han fick sagt vad han ville jag skulle ändra på, och dett är saker som jag själv vill sluta göra och bli av med så det är ju ett ypperligt tillfälle nu då. Och han sa att det var anledningen till att han var så tvär och kall och dann. Så det har bara snurrat i ett hjul.
    Men jag sa till honom att inga sura miner nu efter vi pratat ut. Och han kom hem i torsdags kväll och gav mig en super härlig kyss, och jag blev helt varm i hjärtat. Och han har helt vänt, han brukar alltid ta en hel evighet på sig att ändra sig och bli glad igen, men inte denna gången. Så han har visst mognat lite efter 6 år tillsammans. Och jag har faktiskt längtat efter honom när jag jobbat idag.

Vi brukar aldrigg bråka eller tjafsa, men så typ 1 ggr om året så kommer det en sån här utrensning, och man behöver det, det känns bra efteråt. Det är så lätt att det bara rullar på och man slutar att jobba på förhållandet. Och att även jag måste jobba på rätt saker i vårat förhållande, jobbar visst på fel saker har jag insett nu. Men det känns skönt att Stefan har tvärvänt så iaf.
  • Frökenolson
    jessielarsson skrev 2011-07-30 19:42:57 följande:
    Ja det känns jätte bra nu. Låter kanske lite konstigt hur det kan vända så. Men han fick sagt vad han ville jag skulle ändra på, och dett är saker som jag själv vill sluta göra och bli av med så det är ju ett ypperligt tillfälle nu då. Och han sa att det var anledningen till att han var så tvär och kall och dann. Så det har bara snurrat i ett hjul.
    Men jag sa till honom att inga sura miner nu efter vi pratat ut. Och han kom hem i torsdags kväll och gav mig en super härlig kyss, och jag blev helt varm i hjärtat. Och han har helt vänt, han brukar alltid ta en hel evighet på sig att ändra sig och bli glad igen, men inte denna gången. Så han har visst mognat lite efter 6 år tillsammans. Och jag har faktiskt längtat efter honom när jag jobbat idag.

Vi brukar aldrigg bråka eller tjafsa, men så typ 1 ggr om året så kommer det en sån här utrensning, och man behöver det, det känns bra efteråt. Det är så lätt att det bara rullar på och man slutar att jobba på förhållandet. Och att även jag måste jobba på rätt saker i vårat förhållande, jobbar visst på fel saker har jag insett nu. Men det känns skönt att Stefan har tvärvänt så iaf.
    skönt att höra, javisst måste man jobba på sitt förhållande. Vi har varit ihop i sju år, och det går upp och ner ibland så är det ju bara.. Bara det är mycket mer upp än ner =)
  • bumbi 84

16 dagar kvar till Rul nedräkning pågår

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • shadowstorm
    bumbi 84 skrev 2011-07-30 20:33:19 följande:
    16 dagar kvar till Rul nedräkning pågår
    Det närmar sig :) Vilken tid har du?
  • soda

Vad avis jag blir på er alla som snart och redan haft rul, här är det idag prick en månad kvar, vilket känns som en evighet

• doriah

Ang. konflikter så bråkar vi så det ryker rätt ofta men vi är sällan arga längre än 10 minuter...vi har hängt ihop i nästan 12 år så det funkar väl för oss, gissar jag Det är så olika hur man är som personer. Tidigare har jag haft dåligt samvete inför barnen men nu har jag insett att de inte bryr sig nämnvärt om vi ryar med varandra ibland, de vet väl att vi snart gillar varandra igen.
    Vi ska på rul 8/8...det känns spännande...och av någon anledning är jag mer nyfiken den här gången men vi ska  inte kika vad det är för "sort". Det brukar dessutom vara rätt trixigt att få dem att säga det här i Nyköping, har jag hört.

Elsa och Lovis mamma
  • fabler

Idag har jag fått mata min kompis son som är 4.5månad och inte lite man längtar efter en egen bebis när man umgås med så små. Om två dagar är vi hus ägare sen när den dagen är över blir de skönt med en veckas semester borta och när vi kommer hem är de massa renovering så dagarna fram till den 12e när de är RUL kommer nog gå riktigt fort.

elias är världens sötaste!!!
Svar på tråden Januaribebis 2012