• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bumbi 84
    chicopico skrev 2011-08-02 21:33:31 följande:
    Rul imorgon!!!

spännande.-)
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • Someday

Jag är i vecka 17 (16+4) och jag känner bebis några gånger per dag. Det känns lite olika. Tror att det beror helt på hur bebis ligger och dylikt.

Den andra tråden är inte död, bara inte precis lika aktiv som den här tråden!

• Niins

Hade heller inte kännt bebisarna innan RUL men nu när jag vet var de ligger är jag säker på att jag kännt tvilling 2 som ligger vänster om navlen! Andra tvillingen som ligger långt ner har jag kännt av lite och det var den som vägde mest!
    Lilla eko: Du ska se att du kommer koppla när du ser på skärmen hur bebisen rör sig och var den ligger!

• Someday
    Niins skrev 2011-08-02 22:00:45 följande:
    Hade heller inte kännt bebisarna innan RUL men nu när jag vet var de ligger är jag säker på att jag kännt tvilling 2 som ligger vänster om navlen! Andra tvillingen som ligger långt ner har jag kännt av lite och det var den som vägde mest!
    Lilla eko: Du ska se att du kommer koppla när du ser på skärmen hur bebisen rör sig och var den ligger!
    Mysigt med tvillingar!!
  • twistedtofit

Jag är i v 15+4 och har bara känt diffusa rörelser som jag inte till 100% kan säga är bebis, men jag är rätt säker. Men med sonen kände jag sparkar exakt 5 mån innan bf och då var jag i v 19 tror jag...

• MaHo89

oj vad jag längtar till RUL!! Men vi får gott vänta till v 20, går in i vecka 17 idag..
    Trots att vi fått vara på UL 4 ggr redan så vill jag bara dit nu, att tiden ska flyga iväg =)

• jessielarsson

Jag känner kanske 2 ggr i veckan, kanske 3. Men det är inget jag oroar mig över. Den rör ju säkert på sig jätte mycket, men det är ju fortf gott om plats och då kommer den inte åt "väggarna" där inne lika ofta. Men visst vill man känna mer, men det kommer ju gäller ju bara att h tålamkod och vänta på att veckorna går.

• Västeråsmamman

Svårt att sova eller rättare sagt somna om. Har haft jättemkt sammandragningar idag. Inte kul alls med tanke på min historia. Lär nog inte få jobba så många veckor till...alla mina tidigare har ju kommit tidigt. Ska försöka att inte oroa mig.

• Frökenolson
    LillaEko skrev 2011-08-02 21:47:27 följande:
    Frökenolson: jag är i v 18(17+4) och har fortfarande inte ens känt bebis :(
    det är väl så att man är olika och som tjejerna här säger, bebisen ligger på oilka ställen samt har fortfarande gott om plats.. hoppas vi känner massasnart!
Svar på tråden Januaribebis 2012