• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa

Jag känner min stort sett varje dag men oroar mig inte så mkt om det är lugnt nån dag.

Idag är det dags för RUL, om 1,5 timma så är det vår tur. Jag fattar inte varför man längtar så, jag har ändå gjort 3 vul och 1 ul innan så jag vet att den finns där och lever men de har ju inte ingående kollat så att allt finns på plats som de ska göra idag.

Efter ska vi titta på vagn (har ju redan bestämt men pv vill provköra lite) byta däck på min bil, titta på soffa och gå på kalas. En dag bara vi två alltså :) (om nu allt går bra på rul........)

• Carolaj83

min dotter 2,5 år har bestämt namn på bebisen: stina eller kaj!!!!   hmmm får nog övertala henne om andra namn

• Frökenolson
    Carolaj83 skrev 2011-08-03 07:07:11 följande:
    min dotter 2,5 år har bestämt namn på bebisen: stina eller kaj!!!!   hmmm får nog övertala henne om andra namn
    härligt att hon vill välja så annorlunda namn,, stina är väl ifs ganska vanligt men kaj, ni heter inte ahl i efternamn eller? ;)
  • Marsätt

Nu är vi inne på sista dagen på vår semestertripp. Har sovit i Gävle och åker nu till Sundsvall och badar på himlabadet för att sedan åka hem till ljuva Jämtland.

• curiosa

Redan hemma från RUL och allt såg bara bra ut:)
    Nytt datum blev 11 januari och det är jag nöjd över för då hamna vi lite längre in på rätt sida nyår.

• Kajsa84

Tror jag kände den lilla för första gången igår. Låg ned och satte mig mig upp hastigt och då "sprattlade" det till som en fisk i magen och efter 5 sekunder hände det igen. Kan ju bara vara bebisen. Första barnen för mig så jag vet ju inte. Någon som känner igen ?

• shadowstorm
    curiosa skrev 2011-08-03 09:52:00 följande:
    Nytt datum blev 11 januari och det är jag nöjd över för då hamna vi lite längre in på rätt sida nyår.
    :) Grattis till ett lyckat rul :) vad hade du får BF innan?
  • Frökenolson
    curiosa skrev 2011-08-03 09:52:00 följande:

härligt!!!

chicopico skrev 2011-08-03 11:20:49 följande:
    Rul om en timme nu spännande!

Kul!

• Syoss

Jag går in i v 17 idag (16+0) men visst känns det längre gånget om man säger att man precis gick in i 5:e månaden? ;) Tiden går verkligen fort!
    Jag har känt av små puffar ett tag nu. Ibörjan trodde jag inte att det var bebis, och jag är fortfarande inte säker men jag blir mer övertygad för varje gång jag känner en puff en bit under naveln :) Först kände jag bara någon gån ibland men dom senaste dagarna har jag känt varje dag :)
    Hoppas det är bebis som knackar på! 

Svar på tråden Januaribebis 2012