• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • minneli

Nu har vi kommit hem från en snabb spontatur till järvsö och Järv zoo och Gävle och Furuvikparken. Härligt att komma hemifrån ett tag, men det var ganska kämpigt att gå så mycket, speciellt i den här värmen!

Jag är i v.19 (18+2) nu och på måndag är det dags för rul... sååå nära nu! 

Är det någon som kan känna sparkar utanför magen? Jag kommer inte ihåg när man kunde känna det förra gången.   

• Cia80
    minneli skrev 2011-08-04 11:58:07 följande:

Nu har vi kommit hem från en snabb spontatur till järvsö och Järv zoo och Gävle och Furuvikparken. Härligt att komma hemifrån ett tag, men det var ganska kämpigt att gå så mycket, speciellt i den här värmen!

Är det någon som kan känna sparkar utanför magen? Jag kommer inte ihåg när man kunde känna det förra gången.   

Min man kände Skrutten sparka häromdagen och då var jag i vecka 17 (16+?)
    Ibland får h*n in rejäla kickar, men främst känns det bara inne i magen.  
  • C R

Två timmar tills vårt RUL. Som jag längtar! Hoppas bara allt ser bra ut.

• RaraS

Grattis ni som har varit på RUL!

Själv har jag drygt två veckor kvar till mitt och det känns som en evighet! Än så länge är det ju bara lyckade RUL här i tråden och jag hoppas verkligen det håller i sig! Och jag dretans nervös, hoppas dessa två veckor går snabbt!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • coockiejar

Jag är oxå i vecka 19 (18+2) och jag kände första buffen mot handen för ett par dagar sedan och sen även igår. men annars som sagt mest inne i kroppen känns det. men jag har oxå moderkakan mot ryggen så det gör ju oxå att jag lättare känner sparkar och rörelser mot min mage.
  • Some

Maken kände en spark igår (16+0) men det är enda gången det känts utanpå magen.
    happy until proven otherwise
  • nya mamman

VI har varit på RUL idag! Allt såg superbra ut. Enl. UL är jag idag i 18+1 och inte 17+3 men vi får väl se vad det blir =) Behagade inte visa upp vad det var för sort men det gör ingenting!! Allt känns super och min karl känner sig lite mera lättad och blev lite mer verkligt för honom.

• Västeråsmamman

Nya mamman, grattis. Va skönt att allt var bra

• Västeråsmamman

Är det någon i stockholmstrakten som funderar på att göra ul på tittut? Blev lite avis när jag såg den fina 3d bilden som ngn lade upp igår. Mina bilder är så suddiga..

• nya mamman
    Västeråsmamman skrev 2011-08-04 15:54:40 följande:
    Nya mamman, grattis. Va skönt att allt var bra
    TACK =) Ja, det känns verkligen bra! Så nu ha vi börjat med inhandlingslista på allvar =)
Svar på tråden Januaribebis 2012