• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Jessica82
    curiosa skrev 2011-08-02 18:01:52 följande:
    Hjärtljuden du hör på sidorna är era egna. Stora pulsådror går där. Det kan man lätt märka eftersom våra egna är mkt lugnare än vad bebisens är.

hmm... har iofs inte blandat ihop hjärtjuden från mina tidigare barn med mina egna men nu blev jag riktigt orolig... för det är mest på sidorna jag hör hjärtjuden och med tanke på att jag imorgon går in i v 19 och inte känner av några buffar så har angelsounden varit en stor tröst... rul på måndag och risken att jag får gå dit ensam är stor, vi verkar inte få tag på barnvakt... hjälp vad gör jag om det är dåliga nyheter??!!! senaste säkra (som det känns nu) livstecknet var vul i v 9
  • shadowstorm
    chicopico skrev 2011-08-03 11:20:49 följande:
    Rul om en timme nu spännande!
    ååh avis :) men baaara 12 dagar kvar här :P
  • lillbumbin

Har en bebis som aldrig är lugn i min mage!!=) mysigt är det och var dag som går och ju mer ja känner detta ju gladare blir ja..mindre glad är ja när ja blir illamående och kräks på nätter så ja inte orkar med jobb dagarna efter..sov hela måndagen eftersom ja va uppe praktiskt taget hela natten med kräks och kisseri...var helt borta i går,och va dö slut.. idag är ja på jobbet och jobbar 8-21 och är slut redan=/ hur ska detta sluta!!??=)

Ensamstående mamma,med två barn,men har äntligen hittat den rätta mannen i mitt liv <3
  • Carolaj83
    varit på rul, ska dit igen om 2 veckor för att då träffa en läkare som ska kolla moderkakan eftersom den antagligen ligger "fel"....ska även kolla noggranare på bebisen eftersom det var lite för tidigt att se allt hon ville se idag, men av det hon såg o mätte så såg allt bra ut   framflyttad endast 1 dag från min egen uträkning...bf 16 jan ska ju även träffa en läkare på måndag pga tidigare havandeskapsförgiftning+att ja nu fått problem med sköldkörteln, hmmm känns som de börjar bli mycket nu!!!!   
  • coockiejar

Kom hem för en stund sedan från ett lyckat RUL :) Härligt att se den lilla och att allt såg bra ut. Måste säga att det går framåt med ultraljuden. För 7 år sedan, när jag väntade sonen så kollade man inte alls så här noga. Hon la flera minuter bara på hjärtat (mest iofs därför att han inte villa ligga stilla). Nu kan jag andas ut och äntligen börja berätta om att det ligger en liten i magen.

• minjalin

Härligt att höra om alla lyckade rul. Själv får man vänta 16 dagar till! Var hos sjukgymnasten idag och fick konstaterat det jag redan visste, foglossning. Fick bälte och så har hon beställt en tens som jag får innan jag börjar jobba. Fick även info om basängträning som jag funderar på att prova på. Sen får vi se hur det går att jobba med bältet och tensen, behöver jag får jag ringa igen och prova akupunktur så vi får se hur det går. Hoppas inte det blir värre i alla fall utan gärna bättre!!! :p

• LillaEko

Härligt med alla lyckade rul, nedräkningen har börjat lite smått här, 12 dagar kvar ;)

• bumbi 84

Grattis till lyckade Rul!!

Nu längtar jag ännu mer till mitt 12 dagar kvar! 

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
Svar på tråden Januaribebis 2012