• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • roxylady

Hur ballt som helst ju chicopico!! Gjorde du det på tittut?? Skulle också vilja göra i 3D!

Jag undrar om det här svullnadet av magen efter man ätit mat beror på graviditeten? Eller är det bara jag som inte tänkt på det tidigare för att jag inte haft lika stor mage förut? Eller kan den faktiskt svullna upp mer pga det?

Och så tänkte jag på en sak till.. får man inte ta massage på axlar och nacke när man är gravid? Jag har SÅ ont i axlarna (har problem sedan tidigare) och skulle gärna vilja ta massage där.. men hört att det kan sätta igång nått? Det vill man ju såklart inte..

• partouze

Det ser nästan ut som han pekar me långfinret haha så roligt :) söt bild. Vet ni könet?

• chicopico

paet: jag gjorde de på helsingborgs lasarett som vanlit rul

Partouze: ja visst gör de!!  nä, hon frågade om vi ville veta könet men vi sa faktiskt nej....

• Skåne85

Chicopico:
    Vad häftig bild, är alla rul så i Hbg? Jag har bara en fråga som du säkert kan svara på... Vad är det som är på/under magen ? Är det benen eller ?

• roxylady
    chicopico skrev 2011-08-03 19:38:59 följande:
    paet: jag gjorde de på helsingborgs lasarett som vanlit rul

Partouze: ja visst gör de!!  nä, hon frågade om vi ville veta könet men vi sa faktiskt nej....
    Åh så de kan ha sånt på vanligt RUL?? Hoppas hoppas de har det här med :D
  • nya mamman
    chicopico: GUD vilken häftig bild... där jag bor får man inte så där fina =(
    Imorgon smäller det för mig. RUL10.30!! Och jag är såååå nervös!
  • chicopico

Ja de är benen men de ser lite avhuggna ut, kan bli så i 3D tydligen.... sen är de navelsträngen som ligger över magen.
    Vet inte om alla rul är så i hbg men jag tror de iaf  

• minjalin
    roxylady skrev 2011-08-03 19:29:41 följande:
    Hur ballt som helst ju chicopico!! Gjorde du det på tittut?? Skulle också vilja göra i 3D!

Jag undrar om det här svullnadet av magen efter man ätit mat beror på graviditeten? Eller är det bara jag som inte tänkt på det tidigare för att jag inte haft lika stor mage förut? Eller kan den faktiskt svullna upp mer pga det?

Och så tänkte jag på en sak till.. får man inte ta massage på axlar och nacke när man är gravid? Jag har SÅ ont i axlarna (har problem sedan tidigare) och skulle gärna vilja ta massage där.. men hört att det kan sätta igång nått? Det vill man ju såklart inte..
    Massage går bra men man ska inte trycka på punkter i axlarna utan bara massera :)
  • Niins

Vi gjorde också vårat RUL på Helsingborgs lasarett men vi fick inte se i 3D!!
    Ska dit på tisdag igen, kanske får se i 3D då! 

• chicopico

Då hade vi kanske bara tur då?? hon frågade även om vi ville veta könet och sist jag var gravid och var på rul så ville dem inte berätta könet alls....

Svar på tråden Januaribebis 2012