• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bumbi 84

Minneli:fy vad jobbigt allas vår mardröm! jag hoppas verkligen att allt står rätt till iaf och att eran lill* klarar sig mot alla odds!!!

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • Jamirl

Kramar Minneli!!!
    Det finns hopp!!! det kan ju gå bra!!!! Hoppas du får behålla bebben i magen så att den hinner växa till sig!!
    Kram

• Empa86

Beklagar verkligen Minneli! Styrkekram{#emotions_dlg.flower}

Vi fick tid för vårat rul idag, det blir den 1/9. Är skit nervös redan nu att det ska vara något galet...

• Someday
    minneli skrev 2011-08-08 13:16:13 följande:
    Nu är vi tillbaka från rul och det gick åt helvete. Kommer förmodligen lämna den här tråden. Det var alldeles för lite fostervatten och bla bla bla. Orkar inte skriva allt nu men vi måste åka till trondheim imorgon för en second opinion. Fick nytt bf datum, 8 jan, mammas födelsedag. Men det är ju typ 1% chans att det kommer ske. Kurator och allt är redan inkopplat. Och jag kommer troligtvis få föda fram bäbisen på typ fredag. Vet inte riktigt vart jag ska vägen nu.
    Oj! Vet inte riktigt vad jag säga då jag förstår att din värsta mardröm är den verklighet du lever i just nu. Jag tycker att det är bra att ni ska få en andra bedömning! Hoppas verkligen att det är fel diagnos ni fått.
    Många många kramar!! Lycka till imorgon. Kommer att tänka på dig då...
  • shadowstorm
    Jessica82 skrev 2011-08-08 17:22:53 följande:
    varit på ultra och blev flyttad 11 dagar bakåt.. läkaren och jag tyckte det verkade lite mycket att bli flyttad så ny undersökning om 2 veckor.. gjorde mig ytterligare orolig, hon sa varken att det såg bra ut eller att nånting var galet, bara att fostrat är för litet för att kunna vara i 18+4 :/

moderkakan i framvägg så det förklarar ju iallafall varför jag inte kännt nått än..

2 veckors ytterligare väntan då :( men då lovade läkaren att kolla könet,(om hon kan se)  vi tyckte båda två att vi såg vad det var men medans jag tyckte tjej tyckte mannen han såg en snopp. alltså inget att lita på :)

ingen bild fick vi heller. tråkig läkare
    Inge ovanligt att man blir flyttad, så det behöver du nog inte oroa dig för. Du kan ju haft sen äl och sen kan ju ägget vandrat ett tag innan de fäste det ger en senare uträkning än man själv tror. Jag blev flyttad 8 dagar sist. Min vän blev flyttad 11 dagar nu i våras och hon vart chockad....och hon fick nytt RUL efter 2 veckor. Jag räknar med att jag blir flyttad även denna gång...Så det som nåt bra att ni får se bebisen igen :)
  • Jessica82
    shadowstorm skrev 2011-08-08 18:28:05 följande:
    Inge ovanligt att man blir flyttad, så det behöver du nog inte oroa dig för. Du kan ju haft sen äl och sen kan ju ägget vandrat ett tag innan de fäste det ger en senare uträkning än man själv tror. Jag blev flyttad 8 dagar sist. Min vän blev flyttad 11 dagar nu i våras och hon vart chockad....och hon fick nytt RUL efter 2 veckor. Jag räknar med att jag blir flyttad även denna gång...Så det som nåt bra att ni får se bebisen igen :)

hoppas att det är så och att det inte har med något annat att göra att barnet är litet.

• anmaelli

Åh, vad hemskt Minneli, skönt att ni får en second opinion redan imorgon. Ska verkligen hålla tummarna för att allt är som det ska med liten! Kram!

• zatori

minneli:

Åh, hoppas verkligen att det där andra utlåtandet imorgon är bättre än det ni fick idag. Tänker på dig. <3

• doriah

Jessica82 - ring din bm och prata med henne. Det låter inte som om du blev särskilt trevligt bemött, de borde väl förstå att man blir orolig!

Elsa och Lovis mamma
Svar på tråden Januaribebis 2012