• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • jordgubbe0812
    ccecy skrev 2011-08-23 18:06:24 följande:
    Tackar för alla stöttande ord!:) Men ska inte kräva mer uppmärksamhet, utan berättar senare hur de slutat då de kommit så långt!:) Vi är ju flera som än ja som väntar på tillskott till familjen eller blivande familjen!:)
    Fast så tycker jag inte du ska känna. Har du något du vill berätta eller har fundering kring, skriv det. Tråden har ju 7000 inlägg, dina är ju en väldigt liten del av det.

Jag tycker du är modig som berättar hur det står till för alla inblandade parter.
  • shadowstorm

Hehe fler än jag som inte har någon direkt mage? Jag börjar snart fundera vart hon i magen gömmer sig för jag känner henne ju dagligen. Och jag var större med sonen. Så jag trodde helt klart magen skulle dyka upp för länge sen...hehe

• elingabriella
    pernillis skrev 2011-08-23 18:32:12 följande:
    Har idag varit på RUL och sett min lilla flicka (!!!!) och är jättelycklig. När jag såg min skrutta så fick jag en sådan styrka och har äntligen bestämt mig för att ta steget ifrån hennes pappa som mest drar ner mig just nu. Så jag önskar och behöver all styrka jag kan få att ta mig igenom detta. Är livrädd men jag måste tänka på vad som är bäst för mig och min lilla. 
    Stort grattis och styrkekram till dig :)

Vi har RUL på torsdag morgon. Pirrigt värre :)
    elingabriella.se - Mops, chihuahua & bebis i magen ♥
  • bumbi 84
    ccecy skrev 2011-08-23 17:21:09 följande:

Hade sista mensen 21april eller om de va 22. Var på fyllan, och föll för en kille ja 23april, bara ett onenight stand. har blivit lite så emellan åt då jag inte haft ett för hållande. sen träffa jag han jag trodde ja va säker på att va barnets far tills idag på RUL, o de va runt samma tid. Men enligt rull skulle ja blivit gravid runt 27-28. men var med han jag trodde/tror är barnets far 30onde april, tror jag de va. Jag vet låter inte som ett normalt beteende att ligga runt, vilket jag vanligt vis inte gör men visst det händer, och jo jag brukar skydda mig vanligt vis, men va helt enkelt för full. Hade räknat ut att jag skulle blivit gravid runt 6maj. Och i vilket fall som helst vet jag om att jag blir ensamstånede, de som sårar mig mest med dethär är att endera lurar ja han kille som jag tror att är barnets far, berättade även tidigare för honom att det fanns risken. Och grejen är alltid att jag varit emot abort, därför behöll jag, så vill inte behöva förklara eller försvara mig över såna frågor. Men är bara så förvirrad. Tänker dock inte lura någon av killarna utan har diskuterat med killen jag hade onenightstand med också.  Blev väligt rörigt det här nu.

hejsan! Jag vet exakt när jag hade äl och för mig skulle det vara omöjligt med ett bf innan 17 januari men ändå fick dom det till 12 januari på Rul. då jag förklarade det för henne sa hon att dom har en viss marginal som det kan diffa på vid mätningarna. så jag tror inte du behöver oroa dig!
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • bumbi 84
    enlitenfröken skrev 2011-08-23 17:33:45 följande:
    Tack! Oj va kul!! spännande och se om bebisarna tajmar varandra : ) 
    ja det vore lite kul Men jag tror jag kommer gå över minst en vecka
  • bumbi 84
    pernillis skrev 2011-08-23 18:32:12 följande:
    Har idag varit på RUL och sett min lilla flicka (!!!!) och är jättelycklig. När jag såg min skrutta så fick jag en sådan styrka och har äntligen bestämt mig för att ta steget ifrån hennes pappa som mest drar ner mig just nu. Så jag önskar och behöver all styrka jag kan få att ta mig igenom detta. Är livrädd men jag måste tänka på vad som är bäst för mig och min lilla. 
    Grattis till den lilla tjejjen i magen Du kommer klara dig galant bara tänk på den lilla där inne så ska du se att du finner styrka att klara allt du vill!
  • bumbi 84
    Romashka skrev 2011-08-23 18:35:15 följande:
    Hej allihopa!

Vi var också på RUL idag kl 13. Allt gick bra! Det går nog inte att beskriva känslan när man ser sin bebis för första gången. Glad På ett sätt har jag nog fortfarande inte fattat att jag varit på RUL och sett mitt barn röra sig. Kanske tar ett tag innan det sjunker in. Flört

Hur som helst... Jag blev flyttad från 14/1 till 10/1, vilket är jätteskönt! Det innebär att jag är i v.20 imorgon redan (istället för 19+2)!! Och så bryter jag också trenden här i tråden.... för vi ska ha en liten kille! Glad Vi båda är helt överlyckliga just nu!! Grattis till er andra som också varit på RUL och sett era bebisar!
    Grattis till den lilla killen
  • Some

Hej alla. Nu har vi äntligen kommit hem från rul+middag hos svärföräldrarna. Rul gick jättebra. Allting såg ut precis som det skulle och vi blev bara flyttade en enda dag, nytt bf är 17/1. Och precis som jag har sagt hela tiden så är det en prins i magen.

Grattis till alla andra lyckade rul idag.

happy until proven otherwise
Svar på tråden Januaribebis 2012