• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Lycka till på rul idag.
    Segt att vakna, men är väl bara att försöka dra sig ur sängen nu och ge sig ut med hunden en timme!
    Men som tur är vet mitt undermedvetna att det är skönt bara vi kommer ut.

Hihi, bara 18,5 vecka kvar till bf :)

• MaHo89

V 20 idag, 19+0 :) RUL imorgon.
    Skola idag och inatt kommer karln min hem så jag hoppas dagen går fort! :)

• JennieP

Lycka till på alla kommande RUL! :)

Vi har en evighet kvar känns det som men å andra sidan så har denna grav gått väldigt fort hittills för jag har haft så mkt med min 6-åring som snart ska iväg på sin andra skoldag :)

Ha en bra dag tjejer!    

• fabler
    LillaEko skrev 2011-08-23 05:32:02 följande:
    Lycka till på rul idag.
    Segt att vakna, men är väl bara att försöka dra sig ur sängen nu och ge sig ut med hunden en timme!
    Men som tur är vet mitt undermedvetna att det är skönt bara vi kommer ut.

Hihi, bara 18,5 vecka kvar till bf :)
    huvva, själv hade jag svårt att ta mig ur sängen när sonen ville gå upp vid sju. Tur jag skulle va hemma med  han idag för annars hade jag fått lov att gå upp kl sex för att hinna med tåget.

Igår var vi till huset och slet bort lite lister och ställde in våran nya kyl o frys i köket, ska bli så kul och få flytta in där.
    elias är världens sötaste!!!
  • Cvb
    Syoss skrev 2011-08-22 16:01:28 följande:

Jag har också mitt på fredag :)

Va kul ! Nu är det inte så många dagar kvar :) Spännande !
  • Someday

Jag ska inte klaga men fy, pest och kolera, för att börja jobba igen! Mår så illa fortfarande.
    Vet inte riktigt hur jag ska orka! I fyra månader till....

• Pebbles82
    Someday skrev 2011-08-23 08:11:14 följande:
    Jag ska inte klaga men fy, pest och kolera, för att börja jobba igen! Mår så illa fortfarande.
    Vet inte riktigt hur jag ska orka! I fyra månader till....
    Kan inte ens tänka mig hur jobbigt det måste vara.. :( Kräks du också eller mår du "bara" illa? 

Jag hann med en hel arbetsdag igår (första efter semester och inskolning) och nu sitter jag hemma med årets tyngsta förkylning som bara smög sig på. Blä! 
  • Pebbles82
    fabler skrev 2011-08-23 07:57:27 följande:
    huvva, själv hade jag svårt att ta mig ur sängen när sonen ville gå upp vid sju. Tur jag skulle va hemma med  han idag för annars hade jag fått lov att gå upp kl sex för att hinna med tåget.

Igår var vi till huset och slet bort lite lister och ställde in våran nya kyl o frys i köket, ska bli så kul och få flytta in där.
    Tänk vad spännande med hus! Har alltid sagt att jag inte vill bo i annat än lägenhet, men det börjar krypa lite i skinnet nu... ;) 
  • elinson

urk.. har börjat få lite sura uppstötningar speciellt efter frukosten. Det som är ännu lite mer nasty är att jag tar omega-3 kapslar till frukost. Så jag går och rapar fiskolja hela förmiddagen.¨

Försöker döva det lite med kaffe... men det blir bara kaffe med fisksmak.

Någon fler som som fått denna lilla trevliga biverkning ännu? Ska lägga till att jag blir mätt tidigare än förrut och att magen min sitter väldigt högt ;)

Svar på tråden Januaribebis 2012