• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa

Mår jätte illa idag...jobbigt!
    Hoppas verkligen att det går över snabbt för jag hatar att må illa.

• Mikkan90

Vet inte om jag skrivit i denna tråd innan, men skriver nu/igen iaf ;)
    Beräknat BF 11/1, har inte berättat för någon än, men redan fått frågan.
    Har tänkt att inte berätta förrän jag sett bebisen, det lät nämligen blir ramaskri
    från min familj. Har sagt till killen att han får säga till sin familj när han känner
    för det. Tror dom kommer bli glada :)
    Detta är vårat första barn för båda.

• emspems

Hej! Jag hänger med här, jag plussade idag efter några dagars misstanke.. Det är vårat andra barn, första är född 2 januari 2010. Vet inte med säkerhet hur långt gången jag är, men det blir i slutet av jan tror jag iaf. Ska försöka boka vul nästa vecka.

Lycka till alla!

• Vaccin

Jag har enligt sm bf 30 dec men än kan det ju diffa en del så januari 2012 känns ju som rätt troligt..
    Började nytt jobb i torsdags. Jag har inte berättat vår hemlighet för omgivningen mer än två kompisar som jag berättat för i förtroende och stöttning. Men i torsdag visade det sig att jag skulle på en utbildning i Falköping i november vilket känns helt ok men sen va det ju ytterligare planering månaderna efter det. Jag va tvungen att stoppa henne (verksamhetschefen). Dock sa jag att det inte va offentligt och "fortfarande riskabla veckor" etc så jag bad henne hålla klaffen iaf till det är juni.

Mår illa å spyr å har mig, känner mig uppsvälld men om det bara är som jag tycker eller om det syns det vet jag inte. Inget maken kommenterat. För mig är det fjärde gången så det kan ju slå till fort nu kanske att det syns... Har ni berättat?

• shadowstorm

hatar vara svillen som en gris haha....Nu måste man vänta tills den riktiga magen kommer och sen kan man iaf vara stolt att ha fått mage, nu mår man ju bara dåligt och känner sig extra fet ;)

• Stellan
    Csve skrev 2011-05-14 10:28:39 följande:
    Det e jobbigt o frustrerande att försöka gång på gång..
    Men till slut så..

Vi slutade räkna dagar o helt lötsligt tog det sig!
    Precis samma här. Hade blivit beviljade IVF pga massa olika saker, och då slutade jag bry mig om dagar och exakt äl osv : ) 
  • Csve
    Stellan skrev 2011-05-14 14:54:20 följande:
    Precis samma här. Hade blivit beviljade IVF pga massa olika saker, och då slutade jag bry mig om dagar och exakt äl osv : ) 
    När är du beräknad?
    ?♥ För evigt ♥?
  • Cia80

Jag har berättat för chefen eftersom jag ska gå upp i tid. Sen vet några stycken på jobbet, då jag får så lågt blodtryck. Våra respektive föräldrar vet oxå. På nåt konstigt sätt känns det inte lika stort nu när jag väntar andra barnet.

• Stellan
    Csve skrev 2011-05-14 15:17:38 följande:
    När är du beräknad?
    11 hoppas vi på att få en bebis (eller iaf i närheten av det datumet : ) Du då?
  • MaHo89

fan.. har inte ömma bröst längre!! =(
    Är rädd att det här kommer gå åt skogen.. Har typ inga symptom...
    Mår lite illa men det kan bero på annat, sen känningar i underlivet typ... Men inget blod än iaf

Svar på tråden Januaribebis 2012