-
Grattis och välkommenTussenuss83 skrev 2011-05-13 09:05:10 följande:Är i vecka 5+4 idag
3 barnet
Jag väntar också nr 3
-
De blir 9 och 6 till hösten så det blir en liten "halvsladdis". Hur gamla är dina?Tussenuss83 skrev 2011-05-13 09:08:49 följande:Va kul
Ålder på dina barn sen innan? -
Ja visst är detTussenuss83 skrev 2011-05-13 09:11:55 följande:Men ack så underbart
Mina barn är 9,5 år resp 3,5 år
Kommer ha två skolbarn till hösten och förhoppningsvis en nyfödd runt årsskiftet
-
Grattis på födelsedagenSmoochiePoo skrev 2011-05-13 09:14:23 följande:Jag fyller år idag så fredagen den 13:e är inte alltid en olycksdag.
Jag håller tummarna för dig att allt står rätt till och att hcg ökar som det ska.
Själv ska jag iväg imorgon och vänta på domen, blöder fortfarande lite till och från, lite små molvärk. Så antar kroppen jobbar med att få ut allt..
Hoppas att du får en bra dag!
Hoppas på det bästa i morgon och håller tummarna för dig! -
Åh vad tråkigtSmoochiePoo skrev 2011-05-14 18:37:22 följande:Ja lämnar denna tråd då jag nu fått mitt test svar. Men hoppas komma tillbaka igen vid senare tillfälle då jag fortfarande hoppas på en bäbis 2012
Lycka till allihopa!
beklagar.....
Hoppas att du snart blir gravid igen och dyker upp i en ny graviddtråd.
Lycka till du också! -
Åh nej Mamman
beklagar....så ledsen för din/er skull. Ta hand om er! -
Jag har också rejäl molvärk. Har haft det från och till sedan ett par dagar innan BIM. BM sa till mig också att det var normalt/ett bra tecken och det tar jag det också som.......det känns verkligen som att något växer där inne
-
Åhhh vad härligtLillaEko skrev 2011-05-16 16:29:52 följande:Fick se en liten krabat med ett pickande hjärta :)
Blev tillbaka flyttad 4 dagar till v7(6+1) istället för 6+5
otrolig lättnad, men behållare även min andra tid den 31/5.
Grattis!
-
Min mage är rejält trög och jag har fått en liten gravidkula som syns tydligt om jag har något tight på mig. Vi har ju inte berättat för så många ännu så det får bli tights med tunikor/klänningar/långa skjortor framöver. Gillar inte att gå i jeans längre utan mjuka sköna byxor.
Fick tråkiga nyheter i morse som tagit bort lite gravidglädje....min älskade morfar gick bort i morse. Har inte berättat för min släkt än att jag är gravid men hoppas på positivt besked på vul på fredag och då berättar jag det nog efter det...eller om jag väntar ett tag till. Det är svårt att veta när det är "rätt tid" alla sörjer ju och är ledsna..... -
Jag får göra det för att jag haft 2 MA tidigare och för att jag åt pergo innan jag plussade. De vill följa upp för att se om det är en eller flera och om allt ser ok ut.Mysgosmys skrev 2011-05-16 20:05:17 följande:Oj vad tidigt så många gör ul o vul!
Är det något ni har bett om att få? Får ni betala det själva?
Eller är det för att ni har tidigare "problem" i bagaget?