• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • krillelkpg

Det är väl dom som  tror sig vara snyggast i världen som gör sånt.

Min tjej gör inte det, det hör liksom inte till

• varfördåför
    krillelkpg skrev 2011-05-20 09:48:41 följande:

Det är väl dom som  tror sig vara snyggast i världen som gör sånt.

Min tjej gör inte det, det hör liksom inte till

tycker inte din tjej att hon är snyggast i världen?. Då måste du övertyga henne om det, det är ju ditt jobb!
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • MattiasH
    Bellalella skrev 2011-05-20 09:45:39 följande:
    Jag hade faktiskt inte förväntat mig något annat svar från en man ;)
    Fast på stranden är bröst och övriga kroppsdelar inte särskilt sexuellt laddade för min del, brukar ha fullt upp med att leka med barnen, fika eller koncentrera mig på att inte dö för att det är så kallt i vattnet :)
  • MattiasH
    varfördåför skrev 2011-05-20 09:50:36 följande:
    tycker inte din tjej att hon är snyggast i världen?. Då måste du övertyga henne om det, det är ju ditt jobb!
    Där håller jag med dig!
  • Dreams Never Ends
    Bellalella skrev 2011-05-20 09:48:05 följande:
    Men jag tycker...

Fina flickor döljer sig...de ofina gör det inte..

jag är en fin flicka ;) 
  • Skogshuggaren
    MattiasH skrev 2011-05-20 09:08:00 följande:
    Jag kan tycka att var sak har sin plats.

Om någon är topless i matbutiken eller på restaurangen, kille som tjej - då tycker jag att det är fel plats.

Men på stranden är väl halva poängen att ha lite mindre kläder på sig och njuta av värmen?
    Stranden är ju också en plats där man får räkna med att folk har mindre kläder på sig än inne i stan.

Jag har svårt att förstå hur man orkar gå och irritera sig på alla som inte gör som man själv gör, gillar man inte nakna eller halvnakna kroppar så kanske det finns bättre ställen att vistas på?

Och blir man ständigt arg på alla människor omkring sig som gör "fel" då kanske man har det bättre på en öde ö någonstans? :)
    Håller med dig helt och hållet!
  • cärröförfän

jag solar alltid topless, både i sverige och utomlands. jag tycker det är trevligt med lite färg på pattarna helt enkelt.

• Ulf Harrys Farsa

Varför jämnställer många kvinnor sina bröst med sitt könsorgan?
    Är att visa brösten är lika illa som att visa framstjärten??, sen att det egentligen grundar sig i dåligt självförtroende och att dom som retar sig på yppiga toplessbadande 20åringar oftast inte har samma spänst i bröstregionen längre.

• varfördåför
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-05-20 10:02:44 följande:
    Varför jämnställer många kvinnor sina bröst med sitt könsorgan?
    Är att visa brösten är lika illa som att visa framstjärten??, sen att det egentligen grundar sig i dåligt självförtroende och att dom som retar sig på yppiga toplessbadande 20åringar oftast inte har samma spänst i bröstregionen längre.
    jag tror att de är de 20åriga storbystade tjejerna som störsig över konkurensen. Jag kunde iaf inte bry mig mindre om topplesbrudar trotts mina... ja, dom där...
    nepp... kan inte stava... sorry!
Svar på tråden Varför sola topless?