• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-10-12 11:41:45 följande:
    och jag får vänta och vänta på nästa avsnitt :-S
    Jag får också vänta och vänta ända tills typ 24oktober. Jag får inte se SoA utan maken och han är bortrest för jakt och jobb.
  • varfördåför

jag gissar att jag får se det typ 27 kanske :-S

• Bordeaux

Jahapp inte ens där fick man vara värst

• varfördåför

haha.. nepp :-P jag är juockså självpå veckorna, så jag måste vänta till han kommer hem och fixar..

• Bordeaux

Jag kan fixa själv men får inte *muttrar*

• varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-10-12 12:04:27 följande:
    Jag kan fixa själv men får inte *muttrar*
    kan jag också, men vi har så dålig uppkoppling också får vi brev om att vi laddar hem för mycket trotts att vi har fri användning av nätet, så vi lägge rin några avsnitt i taget på en extärnhårddisk..
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-10-12 12:17:12 följande:
    kan jag också, men vi har så dålig uppkoppling också får vi brev om att vi laddar hem för mycket trotts att vi har fri användning av nätet, så vi lägge rin några avsnitt i taget på en extärnhårddisk..
    Vi har ok uppkoppling som inte stryps men annars är det samma. Ladda hem avsnittet så fort som möjligt, lägga över det på den externa hårddisken som är kopplad till tvn och sen titta på det.

Jag är nyfiken på nästa avsnitt för jag är så besviken på Juice att jag vill se vad som kommer hända där.
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-10-12 12:29:13 följande:
    Vi har ok uppkoppling som inte stryps men annars är det samma. Ladda hem avsnittet så fort som möjligt, lägga över det på den externa hårddisken som är kopplad till tvn och sen titta på det.

Jag är nyfiken på nästa avsnitt för jag är så besviken på Juice att jag vill se vad som kommer hända där.
    Ja, jag är grymt besviken på juice, han borde bara sagt att polisen tagit han åt sidan, jag tror de ahde förstått, jag undrar fortfarande vad problemet med hans farsa är.. för somsagt verkar ju happys morsa också vara mörkhyad?!
  • Kia o busan

Nu har jag sett avsnittet 2 ggr= jätte bra avsnitt.

jag spoilar inge innan ni har sett det men hmmmm 

mamma till älskade Leia och Rasmus
  • varfördåför
    Kia o busan skrev 2011-10-12 14:26:25 följande:
    Nu har jag sett avsnittet 2 ggr= jätte bra avsnitt.

jag spoilar inge innan ni har sett det men hmmmm 
    haha.. stackars dig som måste bära på all denna spännings själv så länge :-P jag måste nog chata för att fåtag i avsnittet i veckan... för din skull..