• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-13 08:54:10 följande:
    Fast det är ju just det: det är vår syn på saken. Bara för att jag tror och tycker på ett sätt betyder det ju verkligen inte att det faktiskt är så i serien. Jag tolkar det som sägs och det som händer på mitt sätt, enligt mina upplevelser.

I vilket falls om helst: Jag tror inte SoA nånsin varit såhär spännande Skrattande Längtar så till nästa vecka!
    det är det jag menar, jag tror och tycker annars än du, vi har olika sätt att se på det där med "kvinnoförtryck" eller vad man skall kalla det.. skall vi nu se på alla människor som likar, så måste ju kvinnorna dels ståupp för sig själva och dels ta samma skit som männen gör.. är man en mesig kvinna så får man stå för det, vill man ha respekt på samma vilkor som männen så får man vara som gemma
  • varfördåför

jepp.. jag röstade på han också :-P

undrar hur serien skulle bli utan han?!

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-10-18 09:26:00 följande:
    jepp.. jag röstade på han också :-P

undrar hur serien skulle bli utan han?!
    Jag tror inte det kommer att hända. Jag menar, SoA utan Clay? Nej, lägg ner. Fast man kan ju hitta på förstås Flört
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-10-18 09:45:44 följande:
    Jag tror inte det kommer att hända. Jag menar, SoA utan Clay? Nej, lägg ner. Fast man kan ju hitta på förstås Flört
    man kan hoppas :-P gör det till en "feel good" serie
  • Kia o busan

Nu har jag sett nästa avsnitt och jag säger bara: noooooooo va gör han.......

Vågar inte spoila ifall någon inte sett det 

mamma till älskade Leia och Rasmus
  • varfördåför
    Kia o busan skrev 2011-10-19 19:42:40 följande:
    Nu har jag sett nästa avsnitt och jag säger bara: noooooooo va gör han.......

Vågar inte spoila ifall någon inte sett det 
    ghhhaaaaaaaa.. nu blir jag ju nyfiken.. tillveckan då karln kommer hem från gruvan så får han fixa de två avsnitt jag inte sett också det som kommer på tisdag.. måste ju uppdatera mig nu :-O
  • trollkarl

Idiot!!!!!! Fan gör han!!!!

Apråpå horan, hon e jävla bra fräsch

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-20 15:39:24 följande:
    Idiot!!!!!! Fan gör han!!!!

Apråpå horan, hon e jävla bra fräsch
    hon som jax och opie varitpå?!  det håller jag inte med om :-P