• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    Buscemi skrev 2012-06-17 23:19:50 följande:
    Precis som jag då. Jag hatar att se ett avsnitt i veckan, när man kan vänta och se dom alla. 

Rätt maniska människor som vill avboka semestrar och ha sig bara för ett avsnitt.  
    ...eller skämtsamma människor som med glimten i ögat säger att dom funderar på att avboka sin semester pga seriestarten? As if I would...
    Men spara ihop flera avsnitt och se alla på en gång, det kan jag inte med. Vill se varje vecka trots att man måste vänta efteråt.
  • Mamma SL

Det får nog bli ett avsnitt i veckan för min del eftersom alla andra bra serier börjar däromkring också. Annars får jag sitta inne i veckor för att se allt jag samlat på mig, Dexter, American horror story, Revenge och Vampire Diaries åh kan vi inte hoppa över sommaren i år? 

• Buscemi
    Passionsfrukt skrev 2012-06-18 08:16:20 följande:
    ...eller skämtsamma människor som med glimten i ögat säger att dom funderar på att avboka sin semester pga seriestarten? As if I would...
    Men spara ihop flera avsnitt och se alla på en gång, det kan jag inte med. Vill se varje vecka trots att man måste vänta efteråt.
    Ja, jag skojade bara.
    Mamma SL skrev 2012-06-18 09:37:04 följande:
    Det får nog bli ett avsnitt i veckan för min del eftersom alla andra bra serier börjar däromkring också. Annars får jag sitta inne i veckor för att se allt jag samlat på mig, Dexter, American horror story, Revenge och Vampire Diaries åh kan vi inte hoppa över sommaren i år? 
     Håller med. Allt bra börjar i höst. Hur ska man hinna med? 
  • Mamma SL
    Buscemi skrev 2012-06-18 09:38:46 följande:
    Ja, jag skojade bara.

Hinna med är inga problem, jag är arbetslös:) Fast jag hoppas såklart på ett jobb och då blir det svårare. Största problemet är väl att jag kommer gå och längta bort sommaren fast jag borde njuta av den istället.
  • xXMaLoXx

Jag har turen att inte totalfastna i så många serier. De jag tycker är extra bra sparar jag in lite på och kör små maraton, resten kan jag glo på veckovis :)

• Passionsfrukt
    Buscemi skrev 2012-06-18 09:38:46 följande:
    Ja, jag skojade bara.

Bra Glad Så blir vi inte osams eller nåt.

Det är faktiskt sant att det mesta som är bra går under vinterhalvåret. Förra hösten följde jag som mest typ fem serier - vilket är hemskt mycket för mig, jag är ingen tv-tittare på det viset. Men någon föll bort och så slutade en annan och så vidare. Till all lycka!

Brukar faktiskt undvika att fastna i serier. Då folk jag känner är euforiska över någon ny serie brukar jag inte kasta mig över den genast utan avvakta lite. Blir så jobbigt då man redan följer några riktigt bra serier, plus jobbar och har fritidsintressen utöver tv Flört
  • Mamma SL

Som tur är har ju True Blood precis börjat så man har något att göra under sommaren.

• Passionsfrukt
    Mamma SL skrev 2012-06-18 20:15:48 följande:
    Som tur är har ju True Blood precis börjat så man har något att göra under sommaren.
    My thoughts exactly! Jag och en kompis såg senaste avsnittet ikväll och konstaterade "man vet det är sommar då True Blood går igen". Det har faktiskt blivit en sommartradition Glad
  • Fashionista1

ser att det inte bara är jag som längtat efter SoA....eller rättare sagt ge mig Jax , skit i resten =P 

• Ruggugglan

Lääääängtar efter september! Hade inte sett SoA förrän i vintras. Såg ett avsnitt, sen två och helt plötsligt så hade jag plöjt igenom alla säsongerna som finns ute. Funderar på största allvar att se säsongen igen så att jag är ordentligt uppdaterad inför nya säsongen