• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • engladprick
    weasley skrev 2013-07-06 10:36:58 följande:
    ÅÅÅH, äntligen fick jag lite tid över att sätta mig att sy. Tyvärr har jag packat ner allt tyg, så det var svårt att hitta mudd-tygerna! Eftersom jag har 4 fulla svarta sopsäckar så gav jag upp och tog gult eftersom det var den enda färgen jag hittade.. Men jag gillar ju gult, så det blev bra Tungan ute

vilken otroligt fin body!  gula kantband blev superfint!
    vart är kattyget köpt? 
  • HannaS83

har haft galet mycket gravid energi senaste dagarna! Jag rensar ut, städar och SYR som en galning mitt i natten :) Kommer väll stupa snart sa far vara glad sa länge det haller i sig haha

Här blev det molnfilt till sonen

• HannaS83

vet inte om jag ska ha flees eller bumull baksida med billigt ikea täcke mellan...?

flees
  • HannaS83

weasly, etsy har ju massa fina tyger, jag trodde dock att det blev urdyrt med frakt, men det verkar ju inte sè farligt pa tabellen. är det per tygbit man betalar frakt eller per sändning vet du?

• weasley
    HannaS83 skrev 2013-07-09 16:46:56 följande:
    weasly, etsy har ju massa fina tyger, jag trodde dock att det blev urdyrt med frakt, men det verkar ju inte sè farligt pa tabellen. är det per tygbit man betalar frakt eller per sändning vet du?

Det beror helt på vem du beställer av, var i världen de håller till och vilket fraksystem de använder faktiskt, vissa blir jättedyra, vissa inte så farliga alls..
    Det beror på vad affärsinnehavaren valt, i det där fallet står det både "COST" - alltså endast för den biten samt "WITH ANOTHER ITEM" vilket är tilläggskostnaden på frakt om du köper fler saker (brukar oftast bli lite billigare om man köper fler saker, men det läggs ju på frakt för varje sak).
  • Emmut

Senaste tillskotten i dotterns garderob. (Det är dock min mamma som syr; www.sakajsa.wordpress.com)

Pyjamas med dinosaurier

Body i rött blommigt tyg  

Rosa body med prickar (tyget är snyggare i verkligheten)

• jashrinah

ett gammalt påslakan från 89 och en halv ikea babymadrass blev en utmärkt skötbädd :) 

Svar på tråden Syjunta för gravida!