• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Sommarnatt10
    Mamma Tintis skrev 2014-01-17 18:45:12 följande:

Jag tänkte lite så att jag har både en dotter och en son, så för mig gör det inte så mycket om det är mycket blått eller rosa. Bäst hade ju varit om man kunde välja flick/pojkpaket eller mixat. Jag beställde idag och har redan fått bekräftelsemail att paketet är skickat! Spännande!
    Jag har en son (så att det var mycket blått gör inget) bebis kommer snart få se vad det är... Men jag har ju lite att börja med iaf :)
  • weasley

katja1 skrev 2014-01-16 12:03:24 följande:
    Weasley kan jag få bli din vän? 😍

Självklart, jag gillar vänner :D Haha

AnnaGreta 378 skrev 2014-01-16 20:49:34 följande:
    Samma här! Vilka finfina kläder! Var kommer det söta igelkottstyget ifrån?

Kottetyget kommer från Memba design, finns även i grönt.. Funderar på om jag kanske måsta köpa det också..

• ohbaby

Så sjukt kul att den här tråden lever! Och full av liv är den:) väntar mitt andra barn nu och har precis rensat i syrummet så jag ska kunna sy en del. Ser fram emot det och inspiration härifrån!

/TS :)

• Stormorsan
    lalasmama skrev 2014-01-19 09:47:14 följande:
    Nån som sytt leggings / tights och kan ge några tips och råd?
    Det bästa är att ha ett mönster utan sidsöm så blir det bara tre sömmar förutom fåll och resårkanal.
  • Passion
    weasley skrev 2014-01-18 14:29:51 följande:

Blev även en fodrad hoodie till samma vän/barn :)

Jättefin Hoodie!

Har du länk till mönstret mån tro?

• weasley
    Passion skrev 2014-01-19 18:26:08 följande:

Jättefin Hoodie!

Har du länk till mönstret mån tro?

Mönstret är från Ottobre 4/2012
  • elinsc

Weasley, jag tror någon måste skaffa en till unge så jag också får sy sådär små minikläder! (Hänger fortfarande på tråden trots att sonen är nästan 9 mån..)

Kakan87 skrev 2014-01-18 21:02:47 följande:
    Yeeey! Sytt mina första byxor:D stolt:):)
    Gillar det tyget skarpt! Var kommer det ifrån?

Jag har inte kunnat pyssla på jättelänge pga flytt och massa. Och nu håller jag på att måla om och fixa pysselrummet. Under tiden låtar jag mig inspireras av er här på denna tråd :)
Svar på tråden Syjunta för gravida!