Vi som ska göra IVF hösten 2011
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
Glimra: en sköterska i Falun sa att många som blir gravida upplever mensvärk. Jag har bara haft kramp första natten och lite lite känningar av vad jag tror är vä äggstock. Antingen är jag inte gravid eller okänslig för hormoner, tänk om det kunde va det sista... en helt underbar toppengraviditet utan illamående och jox. Längtar efter att köpa mamma/barntidningar o välja barntapeter till nya lägenheten men det vågar man ju inte.
Föresten hittade en video på en ivf blogg som visar hur ivf går till på lab :) varnar för att det är en tjatig amerikan som säger att peronnumret kontrolleras noga hela tiden.... langrean9manader.blogspot.com/search%3A39%3A00%2B01%3A00&max-results=10&reverse-paginate=true
Är det någon mer än jag som haft hjärtklappning under behandlingen? Trodde det skulle gå över med sprutorna, men har sprutat i 5 dagar och det har snarare blivit värre. Har rätt dos, testade idag och skall fortsätta med samma tills VUL på torsdag. Har myror och stick i bröstet och har jättesvårt att sova.
Nu snart så: fick du ändrad dos?
Ciiwii: Lycka till!!!
Glimra: Hoppas fortfarande...
Igelkott: nä jag ska också köra vidare på samma dos men det tycker jag känns riktigt bra för då är det ju rätt. Har inte haft någon hjärtklappning utan bara något extraslag då och då. Ska tillbaka på VUL på fredag så nu är det du som får berätta hur det går för mig som ligger lite lite efter:) Välkommen alla nya, kul att följas åt!
langrean9manader.blogspot.com/search%3A39%3A00%2B01%3A00&max-results=10&reverse-paginate=true
Blä adressen kapas av
langrean9manader.blogspot.com/search%3A39%3A00%2B01%3A00&max-results=10&reverse-paginate=true
Oki gå in på bloggen, öppna "arkiv" ivf filmen är upplagd "2 mars 2010, kl 6.36" :) lite krångligt blev det