Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Bra det. Jag håller tummarna för dig.
Tack!

Tänker för ovanlighetens skull kika på TV ikväll, morden i midsommer - men med min tur är det väl något avsnitt jag redan sett bara för det...
Den där energin igår var iaf jävligt kortvarig för jag orkade hämta posten, kolla Elloskatalogen med kidsen och sen slocknade jag och minstingen...
Idag har jag äntligen kommit upp på benen igen iaf, ont i huvudet, ont i nacken, känner mig matt och febrig (ingen feber dock) men jag har iaf börjat ta itu med lite städning, handlat och fixat tacos. Mår som ett lass skit och tycker att en stund i soffan framför TV´n med en stickning vore på sin plats.
38 graders feber och nu lär jag åka till jobbet.
Förkylning och stress är ingen bra kombination, men det går över. Snart hoppas jag.
Fick iaf sms från J idag eller igår blir det väl om man kollar på klockan. Får väl ta och träffa honom bara jag blir frisk.
Fick en skapligt oväntad fråga idag...
"Men om jag bygger ett helt nytt hus till dig då?"
Har förutom det slutat jobba idag så nu är jag ledig resten av sommaren.
Fått ett till sms från J också.
Kortfattad variant från fortfarande sjuk cola...
Hoppas ni andra har en bra dag
Upptäckte nyss en fördel med att ha ickefungerande tankeförmåga. Insåg först att jag inte hade en susning om vart jag la mobilen, not so happy... Skulle sen gå och göra mig klar för natten och plockade upp mobilen på vägen utan att tänka. :P
tjohej: Kan nog inte kalla sms från J för gulliga men det var fasiken inte mitt heller och jag borde nog skicka ett svar snart, stackars pojk :P Men jag hatar att skicka sms från min mobil, får leta rätt på den andra kanske. Eller kanske inte. Jag borde nog fortsätta att ta det jäkligt försiktigt där.
Är rätt kass och tycker att somliga misstag får man inte göra, men vad hjälper det nu?
Kan inte rävjävlar helt enkelt bara hålla sig i skogen?