Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-07-03 13:56:29 följande:

Bra det. Jag håller tummarna för dig.

Tack! Solig
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-07-03 06:21:31 följande:
    Tänkte jag skulle ut i djungeln igen om 1-2 månader. Hur ska jag förbereda mig mentalt? Några tips på strategier och upplägg? Glad

Varför om 1-2 månader?
  • Cocacola

Tänker för ovanlighetens skull kika på TV ikväll, morden i midsommer - men med min tur är det väl något avsnitt jag redan sett bara för det...

Den där energin igår var iaf jävligt kortvarig för jag orkade hämta posten, kolla Elloskatalogen med kidsen och sen slocknade jag och minstingen...   

Idag har jag äntligen kommit upp på benen igen iaf, ont i huvudet, ont i nacken, känner mig matt och febrig (ingen feber dock) men jag har iaf börjat ta itu med lite städning, handlat och fixat tacos. Mår som ett lass skit och tycker att en stund i soffan framför TV´n med en stickning vore på sin plats.   

• Cocacola
    Opcode skrev 2012-07-04 06:46:39 följande:
    Om jag ska vara seriös ett litet tag nu... Jag blir ärligt talat ledsen när man surfar runt på FL, så mycket hat och knivhugg i nästan varje tråd. Man börjar undra vad det är för samhälle vi lever i där folk har ett så stort begär att försöka förstöra andras lycka och välgång. 

För att tala om något annat... Jag har för första gången fått ett väldigt kort "blyg glad" var innehållet typ.. från en tjej som jag inte skrivit till först. Kanske inte det mest utvecklade innehållet och jag blir något förvirrad, om hon skickat till fel person. Men ändå, jag blev lite glad av det. Med tanke på att jag skickat till 90 personer nu och totalt fått 6 svar. Men med tanke på innehållet så är det nog snarast en fel skickning tyvärr. Hon var i min smak annars.

Mjo... att surfa runt på fl är väl inte alldeles uppmuntrande alla ggr.

Hmm... Du får mejl från en tjej som är din typ och gnäller ändå. Suck!  
  • Cocacola

Förkylning och stress är ingen bra kombination, men det går över. Snart hoppas jag.

Fick iaf sms från J idag eller igår blir det väl om man kollar på klockan. Får väl ta och träffa honom bara jag blir frisk.

• Cocacola

Fick en skapligt oväntad fråga idag...

"Men om jag bygger ett helt nytt hus till dig då?" 

Har förutom det slutat jobba idag så nu är jag ledig resten av sommaren.  

Fått ett till sms från J också. 

Kortfattad variant från fortfarande sjuk cola...

Hoppas ni andra har en bra dag    

• Cocacola

Upptäckte nyss en fördel med att ha ickefungerande tankeförmåga. Insåg först att jag inte hade en susning om vart jag la mobilen, not so happy... Skulle sen gå och göra mig klar för natten och plockade upp mobilen på vägen utan att tänka. :P

tjohej: Kan nog inte kalla sms från J för gulliga men det var fasiken inte mitt heller och jag borde nog skicka ett svar snart, stackars pojk :P Men jag hatar att skicka sms från min mobil, får leta rätt på den andra kanske. Eller kanske inte. Jag borde nog fortsätta att ta det jäkligt försiktigt där.

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-07-06 22:44:38 följande:

Det är på väg upp. Skulle tro att värdet ligger på 2,3 nu

Kram! Nalle
  • Cocacola

Är rätt kass och tycker att somliga misstag får man inte göra, men vad hjälper det nu? Kan inte rävjävlar helt enkelt bara hålla sig i skogen?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!