Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vad sjutton åt du till frukost egentligen? Svampar?
Åt ingen frukost alls, men orkade för första gången på för många dagar iaf göra en kopp te efter nån timme. Hur så? Inga svampar, hur så?
Hmm... Dax för en ny t-shirt kanske...

Att den andra stämmer var ju ingen nyhet - underbara och fina ungar! Men det kan nog ligga en hel del i budskapet på den första också, även om jag inte riktigt tänkt på det så... Med tanke på vad jag tänkte igår morse vore det nog på sin plats med en stickning som jag orkar med i nuvarande skick också, har ont som fan och varken humör eller tålamod är på topp.
Jaaaa!!!!!!! Det var tydligen klart värt att springa efter rävjäveln inatt, hönan klarade sig. Det hade jag aldrig trott.

Hahaha, tack för det garvet! xD
Ha en trevlig kväll, det tänker jag ha. Har haft en riktigt nice eftermiddag också. Hittade en restaurang mitt i skogen till min stora förv¨åning, alltså allvarligt talat mitt i skogen.... flera mil grusväg åt bägge håll lixom... hepp. Den hade visst funnits där i 15 år
Vi fikade iaf, frågade och den barska men vänliga fiska damen meddelade bestämt att de hade fika när jag frågade - det fanns kanelbulle. Så det blev det. xD Var på auktion innan, fyndat alldeles lagom.