Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-07-07 02:40:38 följande:

Vad sjutton åt du till frukost egentligen? Svampar?

Åt ingen frukost alls, men orkade för första gången på för många dagar iaf göra en kopp te efter nån timme. Hur så? Inga svampar, hur så? Förvånad
  • Cocacola
    Opcode skrev 2012-07-07 04:22:39 följande:
    Ingen annan som är "morgon"pigg antar jag? Visserligen är jag inte så pigg just nu men vaken iallafall =)

Nja, inte direkt... Definitionsfråga kanske. Jaga räv mitt i natten tillhör det mest aktiva jag gjort på nån vecka men det beror nog mest på nån adrenalinkick eller så, eller ren instinkt. Har iaf varit vaken i drygt en timme nu men blev ju väckt så. Ska i vilket fall försöka somna om snart.
  • Cocacola

Hmm... Dax för en ny t-shirt kanske...

Fast denna borde vara bättre ur dejtingsynpunkt:

Att den andra stämmer var ju ingen nyhet - underbara och fina ungar! Men det kan nog ligga en hel del i budskapet på den första också, även om jag inte riktigt tänkt på det så... Med tanke på vad jag tänkte igår morse vore det nog på sin plats med en stickning som jag orkar med i nuvarande skick också, har ont som fan och varken humör eller tålamod är på topp.

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-07 10:54:45 följande:

Det var en liten hint bara.

Om att mitt huvud inte funkar? Annars får du skriva i klartext - jag funkar inte som jag ska. Dessutom har jag ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooont!
  • Cocacola

Jaaaa!!!!!!! Det var tydligen klart värt att springa efter rävjäveln inatt, hönan klarade sig. Det hade jag aldrig trott.

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-07 11:05:06 följande:

Om att du skriver som om du vore påverkad av diverse olagliga psykedeliska svampar. Fast det kanske är smärta och citodon?

Smärta, trötthet, förkylning och sönderstressat huvud.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-07-07 12:19:59 följande:
    Du måste se till att ta hand om dig{#emotions_dlg.flower}
    Jobbar på det.
    Opcode skrev 2012-07-07 12:28:09 följande:
    Ja lägg av med dom där dumheterna nu och skärp dig, det finns en morgondag som är till för att utnyttjas :)
    Mmm... Absolut, lär bara återhämta mig lite (eller snarare rätt mkt) först. Men jag har för första gången på jag vet inte hur länge helt ledigt i rätt många veckor. Har inte riktigt fattat det än.
    Smecker skrev 2012-07-07 12:37:52 följande:

Jag hoppas att du inte tänkt dejta i det tillståndet, resultatet lär bli mindre tillfredsställande. För samtliga parter.

Haha, nej det vore nog inte någon hit direkt, herrejisses... Ska väl iofs träffa J men jag klassar inte det som dejta, och tänker vänta lite till även med det.

• Cocacola
    Cosan skrev 2012-07-07 16:17:29 följande:
    En stor nackdel med träffa nya människor på dejt är att de verkar ha en tendens att berätta om sin dålig/bra vanor som inte alltid optimala på alla sätt.

*sitter med chips och choklad i munnen samtidigt*  Cool 

Haha, sounds like me... att berätta alltså.
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-07 20:37:09 följande:
    Köper ni uppblåsbara extrabäddar, så vad ni än gör, köp inte en handpump.. som att runka av en falukorv som det aldrig går för.

Hahaha, tack för det garvet! xD  

• Cocacola

Ha en trevlig kväll, det tänker jag ha. Har haft en riktigt nice eftermiddag också. Hittade en restaurang mitt i skogen till min stora förv¨åning, alltså allvarligt talat mitt i skogen.... flera mil grusväg åt bägge håll lixom... hepp. Den hade visst funnits där i 15 år Förvånad Vi fikade iaf, frågade och den barska men vänliga fiska damen meddelade bestämt att de hade fika när jag frågade - det fanns kanelbulle. Så det blev det. xD Var på auktion innan, fyndat alldeles lagom.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!