Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Opcode skrev 2012-07-07 23:10:27 följande:
    Jag har hellre en vettig tjej än närhet och sex, jag vet inte varför- Jag vet många kompisar som kan ta vilken idiot som helst bara dom får sex. Det lockar mig inte alls.

Du kanske ska satsa på att hitta nån asexuell tjej då? Du lär ju ha mindre konkurrens där iaf.
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-08 10:10:16 följande:
    Tror han menar vettig tjej (flickvän) än närhet och sex (enbart).. men vad vet jag?

Det tror iofs jag också, men allt är ju inte alltid som man tror? Dessutom, tror du inte att det finns vettiga tjejer som är asexuella? och om det på allvar inte är viktigt så vore det väl värt att ge dem en chans iaf? Eller?

• Cocacola
    Anonym (Skrivkramp) skrev 2012-07-08 02:35:16 följande:
    Hur tänkte du där? Dom är väl inte ensamma om att vara det, eftersom du vet att dom alltid är inne!
    Opcode skrev 2012-07-08 02:41:01 följande:
    Tänker du överhuvudtaget? Jag loggar in ett par gånger per dygn, sannolikheten att jag ser exakt samma personer inloggade varje gång är ganska låg såvida dom inte är inloggade hela tiden. 
    Framtida intelligensbefriade inlägg från dig kommer jag ignorera, om du vill försöka framföra någon form av översitteri så bör du nog sluta vara anonym först, men det är du förmodligen för feg för.

Att kommentera din tankeförmåga måste vara jävligt känsligt eftersom du svarade med flertalet personliga påhopp på ett inlägg som lätt skulle kunna ses med lite humor. Jävligt lågt, sådär beter man sig faktiskt inte.
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-08 10:28:34 följande:
    Det finns säkert asexuella tjejer som är vettiga, där har jag dock ingen personlig erfarenhet.

Det borde det rimligtvis göra, och det var ju inte dig jag hintade till om dessa utan Opcode - som hittils klarat sig utan i 32år och påstod att det inte var så viktigt utan att det viktigaste var att hitta en vettig tjej. Dessutom tycks ju tanken på att det finns vettiga, intelligenta tjejer som vill ha sex inte riktigt landa så då är det kanske läge att komma med ett annat förslag?
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-08 10:09:18 följande:
    Vilken rolig natt!! Igår gick jag och lade mig i tid så jag skulle vara utvilad idag. Men icke. Det har väsnats och tjoat och tjimmat utanför när folk skulle hem från puben. Sen började grannen tidigt i morse att flytta saker och istället för att hålla dörren öppen med hjälp av något så öppnade hon den varje gång hon skulle ut. Sen ringde en kille mitt i natten som jag dejtade för ett tag sedan pruttfull....Öh jag skulle nog kännt mig mer utvilad om jag varit ute själv.

Verkar ju ha gått bra med det där sovandet! Flört Du får ta en slappardag idag.
  • Cocacola
    Opcode skrev 2012-07-08 10:51:31 följande:

Det är du som tolkar det som ett skämt, jag gjorde det uppenbarligen inte. Och nej att kommentera min tanke förmåga är inte känsligt, däremot så känns det tråkigt om någon som jag faktiskt respekterar missbedömt den. Men att som anonym hoppa in för första gången på månader och selektivt kommentera nedsättande på mina inlägg accepterar jag inte. Jag förstår faktiskt inte vad du menar med flera personangrepp jag svarade och attackerade inlägget- jag vet inget om personen bakom. Tydligen var det känsligt eftersom du tog denne i omedelbart försvar.

Opcode skrev 2012-07-08 02:41:01 följande:
    Tänker du överhuvudtaget? Jag loggar in ett par gånger per dygn, sannolikheten att jag ser exakt samma personer inloggade varje gång är ganska låg såvida dom inte är inloggade hela tiden. Framtida intelligensbefriade inlägg från dig kommer jag ignorera, om du vill försöka framföra någon form av översitteri så bör du nog sluta vara anonym först, men det är du förmodligen för feg för.  

Vet inte om jag tolkar det som ett skämt direkt men det är en fråga som faktiskt har en poäng så helt omöjligt är det ju inte. Du ifrågasatte hur somliga kan vara inne hela tiden och för att veta att de är inloggade hela tiden bör du också vara det. Nu har du gjort ett antagande baserat på statistik men det framkom inte i ditt första inlägg.  Vilket gör att det kan leda till den frågan utan att du ska behöva kalla det för ett intelligensbefriat inlägg. Där kritiserade du ju iofs inteliggenbefriade inlägg från Skrivkramp så det är väl inte ett personligt påhopp men inte jättelångt ifrån heller... Man kan svara utan att vara otrevlig, frågan är inte direkt otrevligt ställd även om du av någon anledning verkar tycka det, förklara gärna hur.  
  • Cocacola
    Anonym (Skrivkramp) skrev 2012-07-08 11:14:48 följande:
    Cocacola fattade att det var mer en lite skämtsam kommentar i alla fall, och det tackar jag för.
    Inget elakt menat utan mer en kommentar hur du kunde veta det, UTAN ATT VARA INLOGGAD SJÄLV.
  • Cocacola
    Opcode skrev 2012-07-08 11:03:58 följande:

Väldigt vad du var fritolkande och aggressiv idag, jag har inte sagt något om att det inte finns, har jag? Jag skrev att jag vägrar ta en idiot enbart för sex, jag är som sagt inte intresserad av medvetet korta förhållanden. Vilket jag vet det skulle bli, jag blir fruktansvärt avtänd om jag blir irriterad, vilket jag blir om jag eller någon annan behöver förklara sammasak om och om och om igen. Sen har jag förmodligen en annan definition av idiot än vad du har :)

Agressiv och fritolkande - där har du nog gjort en rätt passande bedömning iaf.

Håller för övrigt med dig om att det är oerhört irriterande att förklara samma sak om och om och om igen.

Vet inte om jag överhuvudtaget nämnt ordet idiot i denna tråd, men visst - det är mycket möjligt att du och jag har olika defintion på vad en idiot är. Eftersom du av någon anledning kände för att ta upp det - berätta gära hur du tänker kring vad som avgjör om någon är en idiot.
  • Cocacola
    Opcode skrev 2012-07-08 11:32:12 följande:

Jag tolkade det inte som ett skämt eftersom svaret är så uppenbart, statistik. Hade du skrivit "hur vet du det?" eller något så hade jag inte reagerat på sammasätt men när man inleder med "hur tänkte du nu??" så tolkar jag det som någon som vill attackera och sker det utan solid grund så är anfall bästa försvar. Ja jag är likadan på riktigt, men betydligt bättre på att uppfatta om någon skämtar, det har troligtvis sina anledningar att jag blir väldigt aggressiv när jag känner någon försöker attackera min person utan att vara i en sådan position att det är berättigat. Jag attackerar aldrig först, men jag är snabb att slå tillbaka och kanske slår hårdare än nödvändigt. Men det brukar effektivt ta död på diskussionen tidigt och dom flesta lär sig att vara mer tydliga om dom skämtar eller helt enkelt inte skämta med mig om humor är deras svaga sida.
    Så om någon frågar hur du tänker så tolkar du det som en attack? Intressant. Kan inte låta bli att undra hur ni övriga i tråden reagerar om någon frågar hur ni tänkte när det gäller något, då jag frågar just det lite då och då. 

Förstod jag resten rätt för övrigt - att du år till anfall, oftast onödigt hårt utan att vara säker på om personen faktiskt gått till attack eller om denne skämtade?   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!