Opcode skrev 2012-07-08 10:51:31 följande:
Det är du som tolkar det som ett skämt, jag gjorde det uppenbarligen inte. Och nej att kommentera min tanke förmåga är inte känsligt, däremot så känns det tråkigt om någon som jag faktiskt respekterar missbedömt den. Men att som anonym hoppa in för första gången på månader och selektivt kommentera nedsättande på mina inlägg accepterar jag inte. Jag förstår faktiskt inte vad du menar med flera personangrepp jag svarade och attackerade inlägget- jag vet inget om personen bakom. Tydligen var det känsligt eftersom du tog denne i omedelbart försvar.
Opcode skrev 2012-07-08 02:41:01 följande:
Tänker du överhuvudtaget? Jag loggar in ett par gånger per dygn, sannolikheten att jag ser exakt samma personer inloggade varje gång är ganska låg såvida dom inte är inloggade hela tiden. Framtida intelligensbefriade inlägg från dig kommer jag ignorera, om du vill försöka framföra någon form av översitteri så bör du nog sluta vara anonym först, men det är
du förmodligen för feg för.
Vet inte om jag tolkar det som ett skämt direkt men det är en fråga som faktiskt har en poäng så helt omöjligt är det ju inte. Du ifrågasatte hur somliga kan vara inne hela tiden och för att veta att de är inloggade hela tiden bör du också vara det. Nu har du gjort ett antagande baserat på statistik men det framkom inte i ditt första inlägg. Vilket gör att det kan leda till den frågan utan att du ska behöva kalla det för ett intelligensbefriat inlägg. Där kritiserade du ju iofs inteliggenbefriade inlägg från Skrivkramp så det är väl inte ett personligt påhopp men inte jättelångt ifrån heller... Man kan svara utan att vara otrevlig, frågan är inte direkt otrevligt ställd även om du av någon anledning verkar tycka det, förklara gärna hur.