• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Just nu verkar nätdejtingdjungeln vara en riktigt snårig djungel för de flesta.

• takida
    lemonina skrev 2012-05-13 21:14:15 följande:
    Mmmm håller med...
    När var det du skulle på dejt då?
  • takida
    Smecker skrev 2012-05-13 21:15:22 följande:
    Jag har ingen aning om vad ni pratar om.. djungel? Skaffa en machete
    Jag har en plan, så behöver ingen macheteSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-13 21:19:42 följande:
    Jävla hjärta ska slänga det.

Några tips om gojjan? "Jag älskar bögporr" ska jag lära henne

något mer?   
    Vi måste komma på något riktigt bra som du kan lära den där gojjan
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-13 21:18:46 följande:
    Den var i går:)
    Men, hur gick den då? Du kan ju inte hålla inne med sånt fattar du välSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-13 21:28:32 följande:
    Det är okej kommentera på... jag behöver all hjälp jag kan få...
    Jag troreller snarare jag vet att jag talar för alla här inne om jag säger dumpa honom. Men det spelar ingen roll vad vi säger för du måste själv ta beslutet, det kan ingen göra för dig. Han får dig att må riktigt jävla dålig, ju längre du stannar desto sämre kommer du att må och det kommer bli svårare att ta sig ur ju längre du stannar. 
    Bättre du dumpar honom nu och mår skit ett litet tag än att stanna och må skit under en lång period. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-13 21:31:07 följande:
    När allt är bra är han nderbar, han pysslar ommig, han säger fruktansvärt fina saker till mig, han får mig att känna mig älskad, han får mig som at känna mig som en drottning.  Han har tagit hand om mig efter sprutorna och varit otrolig, bäddat ner mig, gett mig dricka, han kallar mig en massa söta saker. Allt det där får mig att må så sjukt bra.

Men jag har väl sabbat det nu, varför skulle vi börja prata ex?
    Du har inte sabbat något, det är han som sabbar!!
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-13 21:32:12 följande:
    hehe den var ganska trevlig. Men vi var nog inföstådda med att den bara skulle leda till en sak efter en veckas dirty talk. Oskyldig Men vet inte om det blir någon mer date med honom om jag ska vara ärlig, han pratade bebis språk med mig och det är ett Big NO NO!
    Hoppas det blev en riktigt hett sex då i alla fallFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-13 21:40:04 följande:
    Extremt  avtändande vilket jag även förmedlade. Han kallade mig lilla kakan och vaniljpaj och grejer, höll på att nypa mig i kinderna samtidigt som han sa "gutchi gutchi"
    Hahahahaha, lilla kakanSkrattande
    tack för dagens garv!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!