Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-14 22:41:30 följande:
    Nopp, men kroppen säger ifrån att du måste ta det lugnt, och man ska lyssna på sin kropp!
    Jag har psoriasis, den kommer som ett brev på posten om jag är stressad eller mår dåligt. Tur jag tar det mesta med ro. 

Jo, fast jag har ju kappt kommit ur sängen de senaste veckorna iom förkylningen så så mky lugnare går inte att ta det utan att hamna i koma typ. :P

Nej men allvarligt vete katten vad jag ska göra egetligen, börjar tror att förra doktorn hade rätt dvs det går åt helvete precis hur jag än gör. Härligt uppmuntrande lixom. Suck!

• Cocacola
    Bevabus skrev 2012-07-14 22:50:27 följande:
    Men hur går det för er singlar då? Har ni hittat nån som verkar intressant?

Jodå, men jag försöker ligga lågt med dejtandet. Har fullt upp med mig själv just nu. :P
  • Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-07-14 23:00:44 följande:

Kan det vara så att du har ett par bollar för mkt i luften? {#emotions_dlg.flower}
     Absolut! Frågan är "bara" vilka bollar som ska plockas bort? För det mesta här i livet hänger ju ihop, men om jag visste vad som var rätt skulle jag naturligtvis göra just det. Nu väger jag aternativen mot varandra och försöker att hitta rätt. Det ska ju bli bra för både mig och barnen är det tänkt.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-07-14 23:11:49 följande:
    Det kommer att bli bra ska du se, även det som inte är rätt har en tendens att bli rätt, man får göra det bästa av de val som finns helt enkeltGlad
    Det hoppas jag! :P

Problemet just nu är väl att jag har lite för mkt att välja på kanske, vad blir bäst?
  • Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-07-14 23:12:32 följande:

Gör tvärtom - ta bort allt och börja med att behålla det som är nödvändigt för att leva.
    Därefter kan du plocka på "extras" 

Tänkvärt. Får försöka testa att tänka i de banorna imorgon, just nu kommer jag inte ihåg om jag gjort det eller ej och somnar närsomhelst.

Fast egentligen är ju det enda som egentligen är nödvändigt barnen och att ha en vardag som fungerar.

Betyder det att jag borde sälja huset i alla fall tro? Det löser ett och annat men betyder också att jag inte har tänkt att komma tillbaka hit i krokarna igen. Vad är egentligen rätt val där?       
  • Cocacola
    Bevabus skrev 2012-07-14 23:27:34 följande:
    Om tisdagskillen är så rolig som du tror så kanske han blir den enda som får stanna kvar?

Haha, har inte skrivit om någon tisdagskille (kan det ha vait lemonina tro?) men jag vet ju vart mina tankar hamnade :P Nåja, har lite att ta itu med innan det blir nå dejtande alls.
  • Cocacola

Hej på er! Solig

Har under flera timmar idag äntligen kännt mig som mig själv för första gången på länge, en väldigt nice känsla! Skrattande

Pillade iväg ytterligare ett mejl ang boende också och hoppas på ett positivt besked där. Är väl egentligen rätt skeptisk men man vet ju aldrig. Lämnar iaf de funderingarna tills jag fått besked, eller försöker iaf.

Klurar just nu mest på om jag vill ha målade trägolv? Ljusgrå i så fall tror jag. Just idag känns det iaf som att bye, bye skurgolv skulle kännas bra trots allt men frågan är om det är rätt eller bara känns så idag? Nåja, har inte tänkt måla golven på direkten så jag hinner väl känna efter... Fast vill jag ha ljusgrå? Det kändes givet tidigare idag och känns väl fportfarande som ett ba alternativ men eftersom jag eg inte är särskilt förtjust i grått tycker jag att det är värt att klura på. Vita golv är eg snyggare, men vita golv känns högst opraktiskt... Det har jag iofs här i sovrummet men det är ju en väldig skillnad på sovrum jämfört med typ kök/hall/vardagsrum. Å andra sidan går de ju att måla igen om det är så. Frågan är väl mest om de ska målas? Åsikter någon? {#emotions_dlg.flower}

Nu ska jag iaf gå en liten prommis och köpa chips. Eller kanske ta bilen eftersom det just började spöregna. Är i vilket fall chipssugen och tycker att det vore bra med såna idag, skyller på er i tråden som babblade som 17 om chips för några dgar sen... :P Förra veckan kanske det var...     

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-15 19:38:39 följande:
    Men är inte golven finast naturliga med lite lack eller vad man nu använder till golv...

Jag trycker i mig glass efter att ha varit nyttig i några dagar men vad fasen det är helg! Imorgon träning igen. Tycker jeansen börjar sitta lite hårt :S   

Hehe... Skurgolv är nice, dvs obehandlade förutom med såpa då. Lack, njäää... Det har jag på vardagsrumsgolvet och klurar mest på hur man ska få bort eländet. Tanken finns att det borde plockas up och handhyvlas men det borde ju kanske finnas någon smidigare lösning också. Kanske.

Alltid gott med glass! Jag borde väl egentligen skippat chipsen men efter nästan en hel månad i uselt skick utan träning har jag en del att ta igen ändå så de får hänga med på köpet. Får mjukstarta med prommenader, förhoppningsvis redan imorgon.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-15 19:57:58 följande:
    Jaha men var som alla andra då och häng på den där vita chabby chic trendenFlört 

Haha, ja jag är precis som alla andra! Skrattande Alltid... Flört

Hör redan till dem som hakat på den där trenden, om jag nu inte började redan innan? Skitsamma, för den assar mig bra iaf. Har för övrigt ett platsbyggt kök i pärlspont som blir jävligt bra när det såsmåningom blir klart.  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!