Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Nu fick du mig att logga in på hp också, min hade gjort besök 99. Jag som hoppats han skulle ha tröttnat. :P
Är knappt vaken och konstaterar att det pratas ovanligt mycket dejtande i tråden, lycka till allihop som har dejter på gång!
Såg också att tjoho lyckats göra Smecker förvirrad, inte illa.
För övrigt är analyserande bra i lagom dos och vid rätt tillfället, hyfsat ofta för min del då...
Annars kan jag passa på att uppdatera er om att Colan är på G igen hehe... Fungerar igen och har gjort större delen av tiden både igår och idag. Det var på tiden! Nu rör det på sig iaf... Fyllt en traktorvagn med grejer till tippen idag (och skickat dit exet med dem, jag är jättesnäll trallala...) Börjat packa till flytten också, nu har vi iaf handdukar, nåja en början... Vore ännu bättre om det blev klart var jag flyttar lite mer exakt men det verkar det iaf vara något på g är hoppas jag, det är fan i mig på tiden att det blir något klart. Misstänker att det låter rörigt med tanke på hur trött jag är med det spelar ingen roll, bara jag funkar imorgon bitti igen. Jag är äntligen på rätt spår igen, nu gäller det bara att hålla sig där också.
God natt och sov så underbart gott hela högen! 

hoppas du snart får klart allt med boendet, en sak mindre att bekymra sig om då ju:)