Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-07-15 20:31:07 följande:
    Min "stalker" på Hp har precis gjort sitt 100:e besök på min sida... har han inget vettigare för sig!

Nu fick du mig att logga in på hp också, min hade gjort besök 99. Jag som hoppats han skulle ha tröttnat. :P
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-07-15 21:48:17 följande:
    På tal om staker har jag en på hp. Jag blockar honom och så skaffar han nytt konto, med samma bild. Så blockar jag, och så skaffar han nytt. Så håller det på. Han skriver aldrig någonting och jag har frågat honom vad han vill. Då avslutade han kontot. Och skaffa nytt.

Skumt! Intressant taktik det där också, att skaffa nytt konto men ha samma bild... Påminner om den första killen jag mejlade. :P Världen är full av underliga människor.
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-07-15 22:24:57 följande:

Mycket intressant. Märkligast är när han inte svarar på mail utan bara avslutar kontot. Och sen poppar upp igen.

Självklart tycker han det! Kan någon göra annat?
    Tycker inte det är så obehagligt. Tycker bara det är löjligt.. 

Haha, undrar just om det kan vara samma kille tro? Fast just han har jag inte sett på väldigt länge och han kikade nog inte in mer är typ 8-10ggr eller så, under 3 olika anvndarnamn typ...
  • Cocacola
    Näckrosen skrev 2012-07-15 21:05:10 följande:
    Hur fort ska man träffas då?

Efter några dagar, någon vecka, några veckor?

Eller går man efter antal meddelanden?

Byter ni telefonnummer innan, eller bestämmer ni på datingsidan var och när ni ska ses?

Gå på känsla?
  • Cocacola
    Bevabus skrev 2012-07-15 22:42:05 följande:
    Oj, om en person hade besökt min sida 100 gånger så hade jag blockat den för länge sen! Jag blockar för fasiken ointressanta killar som besökt mig bara 4 gånger! det tycker jag är tillräckligt mycket.

Madida - Vilken otäck kille... du har inte funderat på att anmäla honom till hemsidan? Så de kan blockera honom så gott det går från att skapa konton.

Det skulle jag också ha jort om han inte redan kännt igen mig på stan, föredrar i nuläget att ha koll på om han verkar ha tappat intresset eller ej.

Min andra stalker tröttnade ju iaf till sist, men inte heller han är blockad. Han vet dessutom vart jag bor osv så det kändes faktiskt rätt läskigt ett tag men fick hjälp av exet att ta reda på vem fan han egentligen var och han är tämligen ofarlig som det verkar.  
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-07-16 10:43:45 följande:

Haha, honom hade jag känt igen. Tror att han heter Niklas faktiskt
    Såg att han besökte min sida igår igen. Skrev och fråga vad han ville men han öppna inte ens mitt mail. Och så notera jag att jag mindes fel. Han bor tydligen i Sundsvall.

Hahaha, måste ju nästan vara samma xD Känns osannolikt med två sundsvallskillar med samma beteende, eller är det någon innegrej där tro? Skrattande
  • Cocacola

Är knappt vaken och konstaterar att det pratas ovanligt mycket dejtande i tråden, lycka till allihop som har dejter på gång!

Såg också att tjoho lyckats göra Smecker förvirrad, inte illa.

För övrigt är analyserande bra i lagom dos och vid rätt tillfället, hyfsat ofta för min del då...

Annars kan jag passa på att uppdatera er om att Colan är på G igen hehe... Fungerar igen och har gjort större delen av tiden både igår och idag. Det var på tiden! Nu rör det på sig iaf... Fyllt en traktorvagn med grejer till tippen idag (och skickat dit exet med dem, jag är jättesnäll trallala...) Börjat packa till flytten också, nu har vi iaf handdukar, nåja en början... Vore ännu bättre om det blev klart var jag flyttar lite mer exakt men det verkar det iaf vara något på g är hoppas jag, det är fan i mig på tiden att det blir något klart. Misstänker att det låter rörigt med tanke på hur trött jag är med det spelar ingen roll, bara jag funkar imorgon bitti igen. Jag är äntligen på rätt spår igen, nu gäller det bara att hålla sig där också.

God natt och sov så underbart gott hela högen! {#emotions_dlg.flower}

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-16 23:34:06 följande:
    I beg to differ. I set her straight.
    Men du skrev att du var förvirrad, menad du att du ljög då? FörvånadFlört
  • Cocacola
    takida skrev 2012-07-16 23:34:14 följande:
    Härligt att höra att colan är på gGlad hoppas du snart får klart allt med boendet, en sak mindre att bekymra sig om då ju:)
    Ja tänk att det faktiskt pratas dejting i dejttråden iblandSkrattande
    Det känns härligt att vara på G igen också kan jag lova. Men jag inser ju att det förmodligen inte krävs så mycket för att rubba det just nu men jag hoppas det håller i sig tills jag hunnit stabilisera mig igen, jag råkar vara rätt nöjd med mitt normala jag... tror jag. :P

Men det är absolut på tiden att det blir klart med boendet, gah! Nåja, pillade iväg ett fiiint mejl igår och det fick visst saker att hända verkar det som. Men jag vill lixom ha det klart, flyttar ju för 17 snart!

Trevligt och ovanligt med dejtingprat ja, haha... Jag är för övrigt, som vanligt, urdålig på att ligga helt lågt där men jag är ju nyfiken också, har dock inte tänkt bege mig ut på dejt än på ett bra tag. Ska dock se till att träffa J snart, bara jag slutar klia först. Det är dock klart bättre med det, frågan är väl hur det går när medicinen är slut men med tanke på att jag funkar igen så känns det hoppfullt.   Hur som helst är det läge att träffa J tycker jag, borde jag ju gjort för länge sen men han har snällt fått vänta när jag varit sjuk, och innan dess för att jag behövde fundera. Stackars pojk! Nåja, det blir bra. Hoppas jag.
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-16 23:53:17 följande:
    Yep {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ack du oärlige man. Det är fult att ljuga vet du inte det? Drömmer

Dessutom är det fegt och när blev du feg? Eller varför ljuga, tell me...?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!