Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MrC skrev 2012-09-18 17:07:23 följande:
    Pojkstackarn? Du är 26 år, hur ung var han då? ;)
    Haha, 25. Men beter sig som typ 13 titt som tätt. Gaaah!
    lemonina skrev 2012-09-18 19:21:22 följande:
    Hey du är tillbaka igenGlad Men följde pojkstackarn med dig till din nya stad eller? haha. Kom inte ihåg vart du sagt att du flyttat.
    Tittar in när jag hinner

Pojkstackarn är kvar på sama ställe som innan, så nu är det typ 45 mil emellan. Lustigt nog kommer han inte så långt härifrån. Fast jag vet inte riktigt vad som händer där, igen. Drygt!

Har hamnat i Bohuslän.

• Cocacola
    ulfsas skrev 2012-09-19 09:41:50 följande:
    Var då i vackra Bohuslän. Har en sommarstuga innanför Skaftö.
    Ljungskile
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-09-19 10:02:46 följande:
    13 var liiite hårt ändå. Flört Du får väl hjälpa han på traven lite?

Nej, det har jag gjort. Någonstans blir det ändå hans ansvar, hur han beter sig. I have been helpful. Orkar inte leka hela tiden, nu är det upp till honom hur han vill göra. Tror jag.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-09-19 19:43:47 följande:

Du får väl visa pojkstackarn var skåpet ska stå Aha Buhuslän var det ja Hoppas du trivs och att allt går bra!
    Nää, nu får pojkstackarn allt visa att han är något att ha. :P

Trivs fint än så länge, över förväntan till och med. Allt går bra men det börjar kännas som att jag snart drunknar i läxor, har fullt upp precis hela tiden så just nu känner jag mig rätt trött i huvudet. Please, en lugn helg tack!

Hur är det själv?
  • Cocacola
    VälforMulerad skrev 2012-09-19 18:06:47 följande:
    Sanna mina ord, ska man överleva i nätdejtingdjungeln så får man inte vara kräsmagad eller ömhudad.
    Nix! Här sker en aktiv urskiljningsprocess, bara de mest anpassningsbara överlever...
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-09-20 14:17:19 följande:

Jag föstår att det kan vara väldigt överväldigande i början med plugget, men man vänjer sig och snart inser du att det inte finns en chans i världen att hinna läsa alla sidor som lärarna vill så då får man sålla  

Tack det är fin med mig. Pluggar och söker jobb samtidigt, de som finns att söka. Måste tänka över min situation snart. Hur jag ska göra när den här kursen är klar.Obestämd  
    Haha, läsningen har varit en alldeles lagom mängd men det är ju ett gäng frågor som hör till också. Van vid större grejer som man har lite tid till, nu är det lite mindre grejer men inte så lång tid och så flera ämnen parallellt och det var ett tag sen. Men det går bra, tror jag. :P

Hoppas du får napp på någon av jobbansökningarna! När är kursen klar då?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-09-20 16:26:58 följande:
    Härligt att se dig colanGlad
    Kikar in när jag hinner, ovant att inte ha full koll på er
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-09-21 22:19:40 följande:
    Ja, och jag som känner mig ganska redo att bli mamma nappade direkt! Så han ska befrukta mig nästan ägglossning. Perfekt! Solig
    Skrattande
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-09-23 18:43:24 följande:

Aha är det så det ligger till. Jag är van vid ca tio böcker per kurs som är på ca 500 sidor styck, samt på engelska och ekonomi är inte ett lätt ämne minsann. Men nu är det så skönt att plugga engelska, det är så lugnt på kursen att jag nästan tror att jag glömt att göra massa saker varje vecka. Kursen blir klar i mitten på januari.

Men vad skönt att du känner att du kommit in i tempot iallafall   Inga snyggingar i klassen? Flört

Mmm, låter som förra året. Var betydligt mer läsning på lärarprogrammet. Låter skönt med din kurs, passa på och njut!

Hehe, jo. Sitter i skolan nu och har nyss gjort ett gäng ekvationer samt diskat. Är jävligt trött så det var tur att det var enkla grejer, var hemma med sjuk unge i fredags och matteboken var kvar här. Men nu är det gjort.

Kollar väl aldrig sånt.. Oskyldig Men det kan kanske hända... Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!