Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-24 05:38:19 följande:
    Allt jag gör är kvalificerat så därför blev den det per automatik :)

Ah, lika som för mig alltså. xD
  • Cocacola

Klurar på om jag verkar läskig eller om de har kollektivt dåligt minne på hp? Men om man hikat in på min sida 6-8 gånger eller för all del uppemot det dubbla kan det väl vara dag att få iväg ett litet mejl också? Eller?

Är i vilket fall för trött för att svara men jag undrar hur tänker där är. Förslag?  

• Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-24 06:27:26 följande:
    kan bara hålla med...skumt beteende

Ja, något faktiskt. Men det är några stycken, känns som relativt många. Obestämd

Märker ni andra av sånt eller är det bara jag? Skrattande  
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-24 06:14:01 följande:
    fler som är uppe med tuppen? =)

Har inte sovit. :( Men för att se det från den ljusa sidan, jag borde rimligtvis kunna somna ikväll. Skrattande

• Cocacola

I´m here!

Nu ska jag bara ta och läsa ikapp det ni skrivit under dagen, är ju bara drygt 300 inlägg ser jag så det lär ju gå jättefort!   

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-24 10:04:39 följande:
    Ja nu sover de, alla nattsuddare, dagskiftet har gått på nu!.....Nu skriver vi massor så får de jätte mycket att läsa.......Drömmer

Haha! xD Tack för den!
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-24 13:26:24 följande:
    Skönt....så gör man i Finland, bastuhonung........Drömmer

I don´t belive you... Känns högst ofinskt att kleta in sig med honung i bastun får jag lov att säga! Skrattande

Däremot kan jag tänka mig att det säkert vore bra, men kladdigt...  
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-04-24 20:10:41 följande:
    Ok jag gjorde det! Titta vad ni driver mig till människor. Nu har jag verkligen gått utanför min bekvämlighetzon Skäms Känner mig alldeles skakig för sjutton och detta är bara via en dator.
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-04-24 21:57:30 följande:
    Min snart  4 åriga dotter var så gullig innan ikväll. Hon sa till J att hon ville att han skulle flytta till oss
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!