Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-24 22:44:30 följande:
    Nej men precis det känns inte bra. Så vi får väl se vad som händer kanske får jag med mig någon eller också får han slita sig en sväng eller också blir det inget.
    Jag är bara glad att han nappade och jag inte blev nobbadGlad 
    Förstår att det känns bra, när du lixom tagit dig utanför bekämlughetszonen och vågat. Känner igen det.

Klurar på om jag ska göra dig sällaskap förresten haha... xD

och nu har jag äntligen läst ikatt, tjohoo! Kanske man hinner kolla sina mejl också, om det finns några...  
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-24 23:59:12 följande:
    Ummmm.. I'll pass. Men tack för erbjudandet, det var väldigt generöst av dig.
    Vem sa att jag ville hångla med dig? xD Blev bara hångelsugen, men för all del ta åt dig du! xD
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:00:40 följande:
    Cocacola: Du kan få hångla med mig
    Haha, hade ju tänkt mig en kille med ok då! xD

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-24 23:59:12 följande:
    Ummmm.. I'll pass. Men tack för erbjudandet, det var väldigt generöst av dig.

Förresten, du kan alltså hångla med Fredrik men inte med mig! Varför inte om jag får fråga?
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 00:23:48 följande:
    Åh.. det var en fågel som tjöt något helt galet om det i mitt öra..

Jamen det är ju Fredrik! Du är ju du, liksom..
    Brukar du höra galna saker från den fågel ofta? Sagt det till farbror doktorn?... Drömmer

Haha, förvisso. Men det säger förtfarande inte varför du inte vill hånga med mig. Skulle kunna hångla med dig även fast du är du. Flört  
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:26:00 följande:
    Hmm är jag verkligen helt ensam om denna finlandssvenska böjelse.
    Haha, finlandssvenska är inte det sexigaste jag vet, inte finka heller. Däremot skulle jag se ev. finskspråkighet som ett + Drömmer
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 00:32:29 följande:
    Doktorn sa att det var helt okej, men om jag börjar höra röster i huvudet så skall jag slå honom en signal efter en vecka eller så.

Jag har ingen aning om hur du ser ut, Fredrik är iaf snygg Skrattande Så jag får tacka för det fina och gulliga och sockersöta erbjudandet, men nej tack Flört
    Ok, bra att du har koll på läget. Skrattande

Du har en poäng där. Inbillar mig dock att du fortfarande inte vill hångla även om du visste hur jag såg ut. Så det så!    
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:38:22 följande:

Meh vad ytligt! Jag skulle fasiken hångla med Kicki Danielsson om så erbjöds...
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 00:41:48 följande:
    Det har du ingen som helst aning om Skrattande

Sant! Skrattande

Men jag vet ju inte hur du er ut heller och inte hindrar det mig Flört

Börjar jag bli desperat tro? Förvånad Fast det behöver jag ju inte... Oskyldig Men jag är hångelsugen och inbillar mig av någon anledning att hångel med Smecker inte är så tokigt. Skrattande Kan också vara så att jag är rätt nyfiken överlag just nu, exet var/är bra på att hångla, dejten var väl inte riktigt lika bra... och lär leta långt i minnet för att ha fler att jämföra med.  
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 00:48:57 följande:
    Han hade nog inte varit med i vinterkriget, det är nog därför

Hur tänkte du där? Obestämd
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!