Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

sthlmsman77 skrev 2012-04-25 07:06:20 följande:
    34 årig kille från Stockholm. Arbetar som konsult, ägnar fritiden åt att träna,umgås med vänner samt resa
    Där lite kortfattat om mig  
    En bra början! Flört

Hur ser det ut med nätdejtandet då, för det borde ju vara så du halkat in i tråden... Skrattande  
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-04-25 07:33:36 följande:
    Det var det inte. Idag är vi lediga och hemma och slappar
    Det där lät inte fel!
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 07:43:56 följande:
    går väl så sakteliga framåt
    tar det lugnt dock och försöker ha kul under tiden

Låter ju bra och klokt. Dejtat länge?
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 07:49:25 följande:
    singel lite drygt ett år :)

sj? 

Bra fråga haha... Vet inte riktigt när jag egentligen räknades som singel. :P Bott själv typ knappt 2 månader tror jag men då bodde vi ihop av praktiska skäl länge. På pappret fortfarande gift. 

Går helt ok på med dejtandet tror jag, meljar lite och har lyckats våga mig iväg på en dejt (eller 2 blev det men iaf) Klurar på när nästa blir? Vill egentligen ta det lite lugnt men är ju nyfiken också och har tydligen problem med att sova själv. Börjar bli jobbigt.    

• Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 08:36:23 följande:
    låter som du ändå har lite framgång med dejtandet eller? =)
    Både ja och nej. Mejlar en del men känns inget allvarligare än så i nuläget. Men det är ju kul att man har några att mejla med iaf helt klart en lovande början
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-25 08:40:27 följande:
    God morgon alla fina.....har läst igenom nu.(.jävla nattskift till att klottra!!!)

Apropå honung i bastun så är det mycket finskt,så det så!

Finska är inte sexigt för mig heller. Så Fredde behåll sampot..Flört..