Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

sthlmsman77 skrev 2012-04-25 07:06:20 följande:
    34 årig kille från Stockholm. Arbetar som konsult, ägnar fritiden åt att träna,umgås med vänner samt resa
    Där lite kortfattat om mig  
    En bra början! Flört

Hur ser det ut med nätdejtandet då, för det borde ju vara så du halkat in i tråden... Skrattande  
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-04-25 07:33:36 följande:
    Det var det inte. Idag är vi lediga och hemma och slappar
    Det där lät inte fel!
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 07:43:56 följande:
    går väl så sakteliga framåt
    tar det lugnt dock och försöker ha kul under tiden

Låter ju bra och klokt. Dejtat länge?
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 07:49:25 följande:
    singel lite drygt ett år :)

sj? 

Bra fråga haha... Vet inte riktigt när jag egentligen räknades som singel. :P Bott själv typ knappt 2 månader tror jag men då bodde vi ihop av praktiska skäl länge. På pappret fortfarande gift. 

Går helt ok på med dejtandet tror jag, meljar lite och har lyckats våga mig iväg på en dejt (eller 2 blev det men iaf) Klurar på när nästa blir? Vill egentligen ta det lite lugnt men är ju nyfiken också och har tydligen problem med att sova själv. Börjar bli jobbigt.    

• Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 08:36:23 följande:
    låter som du ändå har lite framgång med dejtandet eller? =)
    Både ja och nej. Mejlar en del men känns inget allvarligare än så i nuläget. Men det är ju kul att man har några att mejla med iaf helt klart en lovande början
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-25 08:40:27 följande:
    God morgon alla fina.....har läst igenom nu.(.jävla nattskift till att klottra!!!)

Apropå honung i bastun så är det mycket finskt,så det så!

Finska är inte sexigt för mig heller. Så Fredde behåll sampot..Flört..

Ang hår...På killar så är inte hår på huvudet det primära,men skäggväxt ,bröst och lite magsträng......ja Suck! Säger jag bara.

Mina grå fick jag när jag var 19,då ryckte jag 3 st... och JA jag föddes med en gammal själ.............men tro mig ,har behövt den.... Nä nu hinner jag inte mer ....ska träffa Al på jobbet.......
    God morgon! och du får skylla dig själv, med din uppmaning igår fick jag en hel det att ta igen. Nu har jag dock gett mig den på att inte somna under dagen (gissar att pluggandetr blir högst oeffektivt dock) får då måste jag ju helt enkelt kunna somna ikväll. Hoppas jag. Annars får jag nog ringa exet för jag börjar bli desperat, måste få SOVA på nätterna ju! xD

Du, det där med honung i bastun och finskr får du nog motivera lite bättre om jag ska tro på det, för det gör jag inte!  Men finska är inte sexigt nej, måste vara ett av de fulaste språken som finns. Ska iaf lära mig nån gång.

Ah! Där har vi grejen som skiljer oss i valet av dejt när vi slåss nästa gång då, delar inte riktigt din förtjusning :P

Mamma fick sina första vid 18 och var helt grå vid 29, tur jag fått gener från fler håll. Har bara några. :P     
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-04-25 08:52:26 följande:
    Godmorgon alla!

Här skiner solen  och det känns allmänt vårigt Jag är hungrig och nu är det dags för lite frukost.

Angående hår, på killar då, tycker inte jag heller hår på huvudet är det primära...  Resten av kroppen spelar egentligen ingen stor roll heller... bara det inte är hårigt på rygg och axlar eller rakat stubb på bröstet Obestämd

Och MHB vet inte vem Al är som du ska träffa på jobbet? Men lycka till och ha det så trevligt i alla fall! Glad
    God morgon! Solig

Ah, frukost... borde nog göra mig en kopp te, behöver piggna till.  
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 08:52:32 följande:
    absolut det är ju kul det med

Japp, alltid trevligt med mejl... Dessutom måste man ju börja någonstans.
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-04-25 09:09:11 följande:
    Ja..ja.. te!!! Gör lite te  

Tog nyss en bra tekopp, något liten i mitt tycke men man kan inte få allt. Så en tesil och lagom mycket "mammas mirakel", hett vatten, mjölk och honung. Perfekt! Finns mer om du hittar hit, annat te om du av någon underligt anledning inte gillar detta... Glad
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 09:06:54 följande:
    precis och nya bekantskaper kan man ej få nog av

Nej precis... Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!