målar havet blått skrev 2012-04-25 08:40:27 följande:
God morgon alla fina.....har läst igenom nu.(.jävla nattskift till att klottra!!!)
Apropå honung i bastun så är det mycket finskt,så det så!
Finska är inte sexigt för mig heller. Så Fredde behåll sampot..

..
Ang hår...På killar så är inte hår på huvudet det primära,men skäggväxt ,bröst och lite magsträng......ja Suck! Säger jag bara.
Mina grå fick jag när jag var 19,då ryckte jag 3 st... och JA jag föddes med en gammal själ.............men tro mig ,har behövt den.... Nä nu hinner jag inte mer ....ska träffa Al på jobbet.......
God morgon! och du får skylla dig själv, med din uppmaning igår fick jag en hel det att ta igen. Nu har jag dock gett mig den på att inte somna under dagen (gissar att pluggandetr blir högst oeffektivt dock) får då måste jag ju helt enkelt kunna somna ikväll. Hoppas jag. Annars får jag nog ringa exet för jag börjar bli desperat, måste få SOVA på nätterna ju! xD
Du, det där med honung i bastun och finskr får du nog motivera lite bättre om jag ska tro på det, för det gör jag inte! Men finska är inte sexigt nej, måste vara ett av de fulaste språken som finns. Ska iaf lära mig nån gång.
Ah! Där har vi grejen som skiljer oss i valet av dejt när vi slåss nästa gång då, delar inte riktigt din förtjusning :P
Mamma fick sina första vid 18 och var helt grå vid 29, tur jag fått gener från fler håll. Har bara några. :P