• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (e)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 18:27:30 följande:
    hihi vad trevligt. hur gammal? hoppas det blir bra när ni ses också!

Han är 31år...Vi har träffats två helger redan!
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 18:27:48 följande:
    hur fick du reda på det??
    Hon ringde mig..
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-09 18:36:03 följande:
    Hon ringde mig..
    shit!! hur visst hon att ni träffades då???
    Anonym (e) skrev 2011-11-09 18:35:29 följande:
    Han är 31år...Vi har träffats två helger redan!
    oh nice!!! hoppas det fortsätter så! grattis!
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 18:38:24 följande:
    shit!! hur visst hon att ni träffades då???
    Vill inte gå in på detaljer men hon hade väl en magkänsla och sen hade hon hittat sms.
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-09 18:24:59 följande:
    Senast var han ju sambo och hade barn. Hur ska man kunna skydda sig mot såna helt sjuka lögner?!
    Det kan nog vara svårt om personen i fråga verkligen gått in för att ljuga. Men det gäller väl att ställa mycket frågor och lita på sig själv och sin magkänsla. 
    Fanns eller var det ingenting förra gången som gjorde dig det minsta misstänksam? 
  • Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-09 18:39:38 följande:
    Vill inte gå in på detaljer men hon hade väl en magkänsla och sen hade hon hittat sms.
    ops det måste varit pinsamt o chokande när hon ringde
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-09 18:39:38 följande:
    usch!!
    Men det finns inte allt för många såna människor. Du måste våga ut där igen men förstår om det känns svårt att lita på någon igen!!
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-09 18:41:44 följande:
    Det kan nog vara svårt om personen i fråga verkligen gått in för att ljuga. Men det gäller väl att ställa mycket frågor och lita på sig själv och sin magkänsla. 
    Fanns eller var det ingenting förra gången som gjorde dig det minsta misstänksam? 
    Jo nu i efterhand kan jag se massa tecken men just då var det inte mycket som satte igång tankar. Någon gång kanske jag tänkte att det var nåt mysko. Men han hade bra svar på allt. Och han var fantastisk. Uppvaktade mig som jag aldrig varit med om..
    Anonym (h) skrev 2011-11-09 18:45:46 följande:
    ops det måste varit pinsamt o chokande när hon ringde
    Hon var verkligen väldigt gullig. Och jag var så ledsen och mådde så dåligt. Bad om förlåtelse massa gånger och sa att jag inte visste. Och hon hade redan fattat att jag inte visste. Men visst, jag skämdes som ett djur.
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 18:46:39 följande:
    usch!!
    Men det finns inte allt för många såna människor. Du måste våga ut där igen men förstår om det känns svårt att lita på någon igen!!
    Ja jag börjar som sagt bli lite sugen igen. Men jag vette fan. Där finns många puckon där ute!
  • Anonym (h)

ska snart på en ny dejt med en kille som är nio år äldre o har en dotter. vi har inte bestämt när en efter som jag o barnen är förskylda. spännande

• Anonym (HP)

Får kanske besök på fredag-lördag av mannen jag träffade i helgen, hoppas det iaf =) Vi tog bort våra konton på HP igår och det känns bra..... Det kanske låter knäppt men vi är redan tillsammans och pratar om en framtid tillsammans. 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!