Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-11-09 20:35:40 följande:
Vad tusan kan vara fel, är det någon som känner igen sig eller som bara kan ge ett bra råd?
Det är inget fel på dig kära du. Det bara är så att vissa inte passar ihop och det upptäcker man först när man har träffats irl. Det är inget fel på dig och inget fel på honom, men som sagt var, det är få som passar ihop.
Jag har bara lyckats få till en dejt. Hon var jättetrevlig och vi hade så roligt tillsammans i några timmar på ett café. Det var dock ingen jag vill leva ihop med, men vi kommer säkert att gå ut och ha lite kul ihop fler gånger.
Nu säger jag att det inte är nåt fel på dig. Givetvis kan jag inte säga så utan att ha träffat dig. Men du har säkert koll på om du har några "defekter" som skulle missgynna dig. Du vet, typ petar ut lååånga trådiga snorkråkor ur näsan när ni äter middag. Kan inte låta bli att sparka din dejt på smalbenet varje minut medan ni pratar. Kommenterar hur snygga männen är när de går förbi er och du klankar ner din dejt. Pratar i mobilen minst femton minuter då och då med dina kompisar under dejten... Ja, sådana "defekter" är ju inget bra att ha. Men jag misstänker att du har koll på sånt :)
Du ska känna inom dig att du är det finaste som finns, och han som får vara med dig ska vara tacksam för det. Det är inget du ska säga eller visa öppet. Du ska bara känna det inom dig. Det kommer att sippra ut lite diskret ändå.
kram