• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • bellis79

Ja jag bor i Skåne så det är ju en bit:) men vi träffas så mycket vi kan:)

bellis79 skrev 2011-11-09 14:27:38 följande:
    Är du tillbaka igen?!
    Och vad harhänt med den du träffa innan?
    Haha...nu fattar jag nada..
  • bellis79

Ja mitt konto krångla.. jag träffar han sedan innan men han bor tyvärr ej här numera , har flyttat.. vilket jag iof visste men förträngde hahaha..

bellis79 skrev 2011-11-09 14:51:16 följande:

Ja mitt konto krångla.. jag träffar han sedan innan men han bor tyvärr ej här numera , har flyttat.. vilket jag iof visste men förträngde hahaha..

Ja jag märkte det. Du skicka mail till mig och när jag skulle svara nån timme senare så var ditt konto avslutat.

F*n vad trist att han har flyttat..
  • bellis79

Ja men det löser sig.. ja jag mailade dig så hoppas du kan:)

• Anonym (Min tur snart?)
    bellis79 skrev 2011-11-09 14:27:38 följande:
  • Anonym (ny)

har skitbra kontakt med en kille nu men vi kan inte ses förrän om en vecka men jag hoppas känslan håller i sig även när vi ses

Anonym (ny) skrev 2011-11-09 16:46:56 följande:
    har skitbra kontakt med en kille nu men vi kan inte ses förrän om en vecka men jag hoppas känslan håller i sig även när vi ses
    Åh! Hur länge har du haft kontakt med den här killen? Glad Håller tummarna för er! 
  • Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-09 17:03:24 följande:
    Åh! Hur länge har du haft kontakt med den här killen? Glad Håller tummarna för er! 
    bara typ knappt en vecka. Han har verkligen satt sig i mitt inre och samma för hans del!
    Kul när det är nån jag inte snackat med så mkt o man ändå känner det. förut har jag snackat med killar rätt länge men ändå inte känt "det där"
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 17:08:31 följande:
    bara typ knappt en vecka. Han har verkligen satt sig i mitt inre och samma för hans del!
    Kul när det är nån jag inte snackat med så mkt o man ändå känner det. förut har jag snackat med killar rätt länge men ändå inte känt "det där"
    Så härligt Ny! Glad

Han jag dejtar har jag förvisso träffat, men bara en dejt en sålänge. Vi har så mycket gemensamt, var längesen som saker vi pratat om, vad vi tycker, känner och vill stämmer så bra överens så på det sättet känns det jättekul. Men sen finns det där "men:et" som spökar...  och som nån annan har pratat om tidigare i tråden, så är han kanske inte den där typen som jag brukar falla för utseendemässigt... så vad händer nu? 
    Jo, en dejt på fredag ska det bli så vi får se därifrån...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!