• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-09 17:24:20 följande:
    Så härligt Ny! Glad

Han jag dejtar har jag förvisso träffat, men bara en dejt en sålänge. Vi har så mycket gemensamt, var längesen som saker vi pratat om, vad vi tycker, känner och vill stämmer så bra överens så på det sättet känns det jättekul. Men sen finns det där "men:et" som spökar...  och som nån annan har pratat om tidigare i tråden, så är han kanske inte den där typen som jag brukar falla för utseendemässigt... så vad händer nu? 
    Jo, en dejt på fredag ska det bli så vi får se därifrån...
    mm det är ju det där som är så svårt! Jag har väldigt svårt att släppa just den grejen faktiskt. Man måste ju bli attraherad av personen. Spelar ju ingen roll hur snäll o trevlig personen är om det inte är så att man känner nåt. Denna kille som jag snackar med är rätt lik den typen jag brukar kolla efter fast mer "vardaglig" kanske...men det känns bra även på det planet denna gång.
    Skitsvårt det där när man inte känner att det klickar helt just på det planet ;-(
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 17:33:22 följande:
    mm det är ju det där som är så svårt! Jag har väldigt svårt att släppa just den grejen faktiskt. Man måste ju bli attraherad av personen. Spelar ju ingen roll hur snäll o trevlig personen är om det inte är så att man känner nåt. Denna kille som jag snackar med är rätt lik den typen jag brukar kolla efter fast mer "vardaglig" kanske...men det känns bra även på det planet denna gång.
    Skitsvårt det där när man inte känner att det klickar helt just på det planet ;-(
    Ja, det är ju det. Men jag kan inte säga att det inte helt klickar heller. Här kommer det krångliga I-landsproblemet Glad
    Jag har som i en drömbild hoppats på lite andra attribut. Men okej han har inte det ena som jag "tror" jag faller för, men han har ett av de andra som jag faller för... krångligt värre. Men jag har som sagt inte alls dömt ut honom. Vi ska ses igen och jag hoppas på att vi kan "connecta" ordentligt när vi har lärt känna varandra lite mer som vid nästa dejt.
    Nåt finns det ju där för annars hade jag ju inte träffat honom mer efter den första dejten. 
  • Anonym (e)
    bellis79 skrev 2011-11-09 14:27:38 följande:
    Ja jag bor i Skåne så det är ju en bit:) men vi träffas så mycket vi kan:)
    jag bor också i skåne och har 50mil till min "dejt" . Du har lite mer tur där för det är mkt billigare och snabbare till Sthlm än Örebro... tågbiljetterna kostar ca 1200kr  tor.!
  • Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-11-09 17:50:31 följande:
    jag bor också i skåne och har 50mil till min "dejt" . Du har lite mer tur där för det är mkt billigare och snabbare till Sthlm än Örebro... tågbiljetterna kostar ca 1200kr  tor.!
    har du hittat nån i örebro?
    På vilken dejtingsida?

Nu var det ju nån månad sedan jag la ner nån energi på dejtingsidorna och har ju inte varit så sugen på dejtande. MEN jag känner att jag börjar bli lite sugen på det igen. Vågar jag?!

• Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-09 18:10:33 följande:
    Nu var det ju nån månad sedan jag la ner nån energi på dejtingsidorna och har ju inte varit så sugen på dejtande. MEN jag känner att jag börjar bli lite sugen på det igen. Vågar jag?!
    Klart du vågar! Go for it girl! Skrattande
  • Anonym (e)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-09 17:57:41 följande:
    har du hittat nån i örebro?
    På vilken dejtingsida?

MP! och han är helt underbar!!! och snygg
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-09 18:18:10 följande:
    Klart du vågar! Go for it girl! Skrattande
    Senast var han ju sambo och hade barn. Hur ska man kunna skydda sig mot såna helt sjuka lögner?!
  • Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-11-09 18:18:48 följande:
    MP! och han är helt underbar!!! och snygg
    hihi vad trevligt. hur gammal? hoppas det blir bra när ni ses också!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-09 18:24:59 följande:
    Senast var han ju sambo och hade barn. Hur ska man kunna skydda sig mot såna helt sjuka lögner?!
    hur fick du reda på det??
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!