Glädje58 skrev 2011-11-08 23:12:07 följande:
Fast nu är det inte du som skrämmer folk, det är din livssituation. En annan vän till mig, ensam med ett barn, upplever också att det skrämmer bort många män.
jo, nog jag också som skrämmer.. *skrattar* För jag är som jag är...

....nä, seriöst så har du säkert rätt. Varför så många män skräms av det, förstår jag inte. För vad gör det för skillnad? Inte som att dom ska bli nån pappa eller så.. (fast kan förstå om dom vill få leva som tjugoåringar; då blir det ju svårt, för NEJ, jag kan INTE dra iväg när som helst var som helst..)
Ja ja.. Jag kikar och konverserar glatt och ärlig, och sen blir jag dissad. Utom av nått psyko då och då. Eller någon av dom stackars männen jag inte är intresserad av. (så svårt med män med väldigt låg självkänsla, gör det så hopplöst..) Har lite trevliga konversationer iaf!

Får bara skaka av mig... - lustiga är ju dock att sedan jag la in bilder får jag en hel massa mail. Och så svarar jag, och sedan skriver dom inget mer. Och då har jag ändå inte skrivit nått konstigt, utan varit jättetrevlig.. antar att dom läste om mina barn först efter att dom flörtat...
Äh.. jag HAR inte bråttom. Kärlek kommer när den kommer. Tror inte den kan beställas. Den lär skaka om hela min värld, för det har dom enda två kärlekarna jag har haft i mitt liv gjort, och det tror jag kärlek gör.. (pratar inte bara fåniga små romanser, är inte samma sak) Fast emellanåt så längtar man ju nästan efter en fånig liten romans bara någon gång sådär... så att den värsta frustrationen får dämpas... / synd att det ska vara sån konflikt mellan djuret och människan i mig ibland...
Fast att träna hjälper iaf...

Nä.. nu ska jag nanna! Sov gott alla!