• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Och för allas info nu då så har han hört av sig igen.
    Han gillar mig och vill gärna fortsätta ha kontakt även om vi inte kommer att träffas. Bara för att vi klaffade så bra rent språkligt eller hur man nu säga...  

• takida
    FredrikCA skrev 2012-04-18 17:08:40 följande:
    Men samtidigt du tror väl inte ärligt att personen skriver till dig för att denne är genuint intresserad av enbart din musiksmak eller filmsmak?
    Det gör jag ibland, inte just för musikens skull men inom andra intressanta ämnen. 
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-18 17:11:20 följande:
    Han hoppas alltså väcka ditt intresse.
    Kanske kanske inte. Men helt ärligt man måste väl kunna tycka att en person är intressant och därmed vilja ha ett meningsutbyte med personen ifråga utan att för den sakens skull vilja att det leder till en dejt?
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-18 17:18:05 följande:
    Du har förmodligen ingen aning om varför han skriver till dig. Samtliga tjejer säger att om någon tar kontakt så vill de att personen skall visa att han verkligen läst deras profil och inte bara tittat på bilderna etc etc etc.
    Min enda mening på min profil kan jag lova att killarna läser igenom snabbt. 
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-18 17:21:07 följande:
    Jo absolut, så länge man har i bakhuvudet att man är på en dejtingsajt.. det är skillnad om någon inboxar mig på FL jämfört om någon gör det på HP.
    Jag fattar precis hur du tänker, men så länge båda är klara över intentionen så är det ju inget problem
  • takida
    lemonina skrev 2012-04-18 18:21:32 följande:
    Ja men hela grejen är den att jag vill att mitt X som dumpade mig ska känna lite sting av smärta i magen
    och förhoppningsvis tänka: Fasen vad har jag gjort!! henne kunde jag har varit med. Åh varför var jag så dum!!

Precis som i filmernaSkrattande 
    Hehe, ja tänk om det vore som i filmernaSkrattande
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-18 18:04:48 följande:
    Hahahahahaha.. min tar flera sekunder. Men det slutliga beslutet om de skall skriva till mig eller inte fattas vid näst sista meningen
    Jag har fått många fyndiga mail efter att de läst min meningFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-04-18 18:28:40 följande:
    Ja jag har lite livlig fantasiGlad 

I riktiga livet skulle det vara en kille som kom en halvtimma för sent i en skitig volvo och mitt X skulle gå förbi och samtidigt skulle jag ramla och en fågel skita i mitt huvud.
    Hahaha, det där skulle lätt kunna hända migSkrattande
  • takida
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-18 18:34:40 följande:
    Känner samma här men det är nu när jag nu vet vem mitt ex är tillsammans med så skrattar jag inombords och tänker att det där är 2 som verkligen förtjänar varandra! Skit får skit.  Och jag vet att det var en ren ekonomisk fråga från hennes sida. Hon klagar varje vecka på att det är så dåligt ekonomiskt och att dem bråkar titt som tätt mycket om hennes nyas ex och hans barn och bla bla bla..  Jag är så glad att jag slipper hennes jävla gnäll!
    Jag tänker alltid att ett ex är just ett ex av en anledning. Det funkade inte helt enkelt, spelar ingen roll från vilket håll.
    Jag är hellre själv än i en dålig relation.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!