• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-19 08:45:43 följande:
     HAHA sover du aldrig?Skrattande
    Precis vad jag just tänkteSkrattande
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 07:04:19 följande:
    Jag får besök i helgen från Dalarna... Vi har inte träffats IRL innan, men chattat länge. Klickar det så klickar det, blir det total katastrof får han ta o ratta bilen hemåt igen, men om det inte klickar men funkar ändå så kan han ju stanna, man kan ju iaf gå på bio och ut o äta eller nåt.
    Så en dalmas gå gFlört
    Lycka till!
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-19 08:52:01 följande:
    Jo, men inte när jag kommer hem 02.45 efter drygt 8h 45m turfande till fots och har smärtfrossa.
    Hm, vad tusan betyder turfande? 
    Har du gått på tur?
  • takida

Behöver sparkas igång... Varför sitter det alltid så långt inne att komma igång med pluggandet?

• takida
    Legacy skrev 2012-04-19 09:24:12 följande:
    *sparkar lite*

Jag och J har iallafall snackat ut, det verkar ha varit en massa osäkerhet osm låg i botten för alla skumma beteenden som jag reagerade på, en massa som jag inte tagit upp här MEN alltså, tillochmed killar snackar tillsut, och nu är allt bra igen.

Jag ska träffa hans pappa imorgon. Jag dör av nervositet Skäms    
    Tack för hjälpen, har lyckats läsa ett helt kapitelGlad
    Vad bra att ni har pratat med varandra och att allt är bra igen:) Kommunikation är A och O

Inte ska du vara nervös inte, bara du är dig själv så kommer det att gå hur bra som helstGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-19 10:15:05 följande:
    Takida: Det kallas för ställtid Mitt knep är att liksom duka upp böcker, block, kompendier och sånt jättefint och sen koka kaffe:) Sen ser det inbjudande ut och man kommer igång.
    Jag är med på ditt tänk, men min tjocka engelska bok kan inte se inbjudande ut hur jag än lägger denFlört
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-19 10:17:06 följande:
    tänk om han bits Skäms haha känner mig som en fjortis.
    Haha, klart han inte bits, men han kanske skäller liteFlört
    Antingen gillar han dig eller så gör han det inte, det är inte svårare än såSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-19 10:28:56 följande:
    En gubbe som flugit 17 timmar med jetlag, känns som jag börjar från rätt ände hahahaaha
    Hehe, en perfekt startSkrattande
  • takida
    lovebuz skrev 2012-04-19 10:35:53 följande:
    Västerbottenbrud, fotograf, 25 år, webdesigner, arbetslös, promenader, igelkott, katt, teckna... :)
    igelkott?Skrattande
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-19 12:36:30 följande:
    Låter ganska sunt att träffas där det är lite folk första gångerna, Men som sagt det är svårt och riktiga psykopater lär inte avslöja sig för en chans ges iallafall, Man måste helt enkelt våga antar jag...
    Jag har både träffats hemma första gången och ute på stan. Just att ta en fika är jag inte så förtjust i tycker det blir så stelt då. Så hellre en promenad eller något om det ska vara bland folk. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!