• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nä, nu drar jag till jobbet och lägger allt vad heter plugg och killar åt sidan för ett par timmarSkrattande

• takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-19 12:47:40 följande:
    Haha, hann du plugga något? Ha det så trevligt på jobbet!
    Tre kapitel har jag hunnit läsa i alla fall! Blir till att fortsätta ikväll..
    Tentaplugg är inte det roligaste man kan göra direkt, men ett måste.
  • takida

Jag och en kille har bestämt att vi ska ses och ha en hångelkvällTungan ute haha, jag är knäpp jag vetSkrattande
    Vette tusan bara när jag ska hitta tiden att träffa honom...  Men den som väntar på något gott.... 

• takida
    Smecker skrev 2012-04-19 21:42:23 följande:
    Vadå knäpp, det är ju det mest sansade jag sett i tråden idag.
    Att du tycker det är sansat det är jag inte förvånad överSkrattande
    Men kan vara dumt att planera att vi ska hångla hela kvällen om det inte ens finns minsta lilla antydan till en gnista när vi väl ses. Men skulle det nu vara så så får jag ta det där och då!

Gudarna ska veta att jag behöver lite hångelTungan ute
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-04-19 21:45:45 följande:
    Hångel som är så gött Flört   Se nu till att skapa tid
    Ja jag ska försöka klämma in honom nånstans i nästa vecka, kan bli en välbehövlig paus i tentapluggandetGlad
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 21:54:43 följande:
    Vem fan behöver inte hångel?!

Alla?Skrattande
  • takida

Min eftermiddag ska spenderas sittandes i soffan och spela super marioSkrattande
    Sen ikväll när sonen somnat ska jag göra något så roligt som att plugga.
    Underbart med helg ibland...Obestämd 

• takida
    lemonina skrev 2012-04-20 19:51:27 följande:
    Håller på att ansöka om ett sommarjobb, men har så fruktansvärt svårt att få till de första raderna i det personliga brevet. Det känns bara så standardiserat, som att det blir precis likadant som alla andra skriver. Suck!!
    Jag har lite olika tips från ett "proffs" kan ta fram till dig sen när sonen somnat om du villGlad
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-20 20:01:17 följande:
    ja det kanske går att kombinera. men jag tror grundproblemet är att jag måste kunna förlåta och släppa. det har bara varit så här några veckor, när jag börjar känna mig nere så börjar bara hatet byggas upp för jag vet vem som är orsak till det; och tankarna bara låser sig i en loop då tills det tills man tillslut är så arg att det bara är svart i ögonen och att man känner som man skulle kunna slå sig igenom väggar och stålbalkar och allt möjligt. och det enda sättet jag får stopp på det innan jag tappar kontrollen är försöka hitta något snabbt som kräver fokusering.

jag vet tyvärr inte om det går att förebygga :(  
    Du har inte testat att prata med någon? typ kbt eller nåt?
    Att gå runt och vara så arg låter inte så hälsosamt
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!