• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym

1-2gånger/dag
    Bytar alltid på morgonen. Och om jag duschar på kvällen den dagen byter jag då också.

• Anonym

1-2 gånger om dagen. Tar självklart rena varje morgon, och om jag duschar på kvällen tar jag ett par rena då också oftast.

• Ylviz

Nya på morgonen och en gång extra om jag skulle duscha under dagen.

• Ylviz

Kan inte du (eller någon annan) göra om detta till en omröstningstråd!

• Ellaria
    Anonym skrev 2011-07-29 22:20:08 följande:
    du får tycka det om du vill...jag tycker det inte.
    Varför kan du inte svara på mina frågor?
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Anonym

Minst en gång om dagen, först på morgonen efter duschen, och om jag tränar duschar jag igen och tar på nya då med..

• Anonym (???)

Vadaa "byta"??? Maaste man byta trosor...?Skrattande

• Anonym (Labolina)

1-2 ggr om dan. På nätterna kör jag utan och luftar istället.

• OnlyOne
    Ellaria skrev 2011-07-29 22:52:10 följande:
    Varför kan du inte svara på mina frågor?
    En fråga till dig.... eller snarare mer generellt till de som inte byter varje dag. Jag förutsätter då att ni inte duschar  varje dag. Men på toaletten går man ju flera gånger om dagen. Hur är det med den hygienen då? Tvättar ni av er .. ja dom intima delarna.. eller gör ni det i samband med duschen?

Förstår att om man inte svettas mycket eller har flytningar kanske inte ser vitsen att byta varje dag. Men mitt största argument mot det är att man ju kissar flera gånger om dagen om är man regelbunden gör nr 2 ett par gånger om dagen... Det blir ju en del bakterier där kan man tro?
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)