• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Rikard

Jag har så svårt att hitta någon som vill byta underkläder med mig, så jag går med samma sedan flera år tillbaka.

• Krake
    OnlyOne skrev 2011-07-29 23:05:14 följande:
    En fråga till dig.... eller snarare mer generellt till de som inte byter varje dag. Jag förutsätter då att ni inte duschar  varje dag. Men på toaletten går man ju flera gånger om dagen. Hur är det med den hygienen då? Tvättar ni av er .. ja dom intima delarna.. eller gör ni det i samband med duschen?

Förstår att om man inte svettas mycket eller har flytningar kanske inte ser vitsen att byta varje dag. Men mitt största argument mot det är att man ju kissar flera gånger om dagen om är man regelbunden gör nr 2 ett par gånger om dagen... Det blir ju en del bakterier där kan man tro?
    Jag brukar torka mig i rumpan med papper efter toabesök. Asbra. Finns t o m specialpapper för detta ändamål, på rulle. Smidigt!
    Moster, inte monster.
  • OnlyOne
    Krake skrev 2011-07-29 23:22:02 följande:
    Jag brukar torka mig i rumpan med papper efter toabesök. Asbra. Finns t o m specialpapper för detta ändamål, på rulle. Smidigt!
    Och jag som alltid har undrat vad det var för papper! Hahaha! Bra där även om det inte riktigt var min poäng med det hela.
  • Anonym (Flisa)
    Anonym skrev 2011-07-29 23:20:51 följande:
    Trodde i min enfald att man "kladda ner" lika mkt på natten som på dagen oavsett om det gäller lakan eller trosor eller va man nu har på sig! Att folk sen föreställer sig att det är några jävla fontän flytningar det kan jag ju inte riktigt hjälpa utan jag tänkte väl mer att samma mängd som hamnar i trosan på dagen hamnar på lakanet på natten!
    Eh... Är du en man? Om man står eller sitter hamnar ju flytningarna i trosan. Ligger man och sover rinner det ju inte ut. Så mycket flytningar har man ju inte!
  • EnFisPåTvären

Jaha, jag är tydligen både äcklig och vidrig. Min fitta mår enligt mig betydligt bättre i två dagar "smutsig" bomull som andas än de som stängs in ständigt bakom nya trosskydd och syntet.

• Anonym (Flisa)

Jag byter trosor varje dag oavsett om jag duschar eller inte. Jag sover naken och tar inte på mig smutsiga trosor eller kläder när jag vaknar.

• Insatt

Varje dag samt varje gång jag duschar, så ibland blir det mer än en gång. Känns ju inte så fräscht att sätta på sig smutsiga trosor efter duschen. Jag sover naken så jag skulle heller inte ta på mig smutsiga trosor på morgonen.

• Uliise

Jag kan bara inte förstå vissa av er här inne.

1. Varför sova med trosor? Varför? Jag sover alltid näck eftersom det är det bästa för underlivet, det får andas och jag slipper känna mig "klädd" under ett redan varmt täcke.
    Och nej, flytningar rinner inte ner för mina lår ner på lakanet, så mycket flytningar har då jag aldrig haft. Och inte ligger jag och gnider underlivet mot lakanet heller.

2. Varför duschar folk så ofta? Jag duschar varannan dag, ibland var tredje om jag bara gått hemma. Efter träning/jobb duschar jag alltid, så då kan det bli oftare.

3. Byter trosor varje dag, men använder bara trosskydd om jag har mycket flytningar eller i början/slutet av mensen. 

Majken 100421
  • Anonym
    Anonym (Flisa) skrev 2011-07-29 23:24:14 följande:
    Eh... Är du en man? Om man står eller sitter hamnar ju flytningarna i trosan. Ligger man och sover rinner det ju inte ut. Så mycket flytningar har man ju inte!

Nope e inte en man. Tänkte inte på att det kunde vara så bara! Det var därför jag undrade liksom. Glömde bort för en stund att detta var fl o man kan inte fråga saker utan att bli dumförklarad! Själv har jag inte mkt flytningar alls som jag märker av, varken på dan eller natten så därför visste jag inte hur det låg till för andra.
  • Krake
    Uliise skrev 2011-07-29 23:32:48 följande:
    Jag kan bara inte förstå vissa av er här inne.

1. Varför sova med trosor? Varför? Jag sover alltid näck eftersom det är det bästa för underlivet, det får andas och jag slipper känna mig "klädd" under ett redan varmt täcke. 
    Jag sover rätt ofta med trosor då jag alltsomoftast måste stiga upp "med kort varsel" och ta hand om sonen. Inte alltid jag hinner ta på trosor då, samtidigt så ska han alltid vara på mig och peka och skratta om han ser mig med rumpan bar och det höjer inte mitt humör direkt att få muttan gjord till åtlöje! Så då tar jag underbyxor på kvällen och har det gjort.

Men jag håller med, lufta är bättre. 
    Moster, inte monster.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)