Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Jag har så svårt att hitta någon som vill byta underkläder med mig, så jag går med samma sedan flera år tillbaka.
Jaha, jag är tydligen både äcklig och vidrig. Min fitta mår enligt mig betydligt bättre i två dagar "smutsig" bomull som andas än de som stängs in ständigt bakom nya trosskydd och syntet.
Jag byter trosor varje dag oavsett om jag duschar eller inte. Jag sover naken och tar inte på mig smutsiga trosor eller kläder när jag vaknar.
Varje dag samt varje gång jag duschar, så ibland blir det mer än en gång. Känns ju inte så fräscht att sätta på sig smutsiga trosor efter duschen. Jag sover naken så jag skulle heller inte ta på mig smutsiga trosor på morgonen.
Jag kan bara inte förstå vissa av er här inne.
1. Varför sova med trosor? Varför? Jag sover alltid näck eftersom det är det bästa för underlivet, det får andas och jag slipper känna mig "klädd" under ett redan varmt täcke.
Och nej, flytningar rinner inte ner för mina lår ner på lakanet, så mycket flytningar har då jag aldrig haft. Och inte ligger jag och gnider underlivet mot lakanet heller.
2. Varför duschar folk så ofta? Jag duschar varannan dag, ibland var tredje om jag bara gått hemma. Efter träning/jobb duschar jag alltid, så då kan det bli oftare.
3. Byter trosor varje dag, men använder bara trosskydd om jag har mycket flytningar eller i början/slutet av mensen.