• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (Mirre)

Använder inga,skönast så! Skrattande

• ShutUp

Byter varje dag och efter dusch..

Ni som säger att ni kan ha samma trosor i tre dagar vid mens *gud så vidrigt* Menar ni på allvar att ni inte duschar? Eller att ni sätter på er dom smutsiga trosorna igen och fläskar på en binda?? *kräks*

Fattar inte varför folk har så svårt att sätta på sig ett par rena undisar som luktar gott, nej istället slänger man på sig ett par smutsiga som säkert lukar fis och annat jox *kräks lite mer*

• von Brev
    ShutUp skrev 2011-07-30 00:10:36 följande:

Byter varje dag och efter dusch..

Ni som säger att ni kan ha samma trosor i tre dagar vid mens *gud så vidrigt* Menar ni på allvar att ni inte duschar? Eller att ni sätter på er dom smutsiga trosorna igen och fläskar på en binda?? *kräks*

Fattar inte varför folk har så svårt att sätta på sig ett par rena undisar som luktar gott, nej istället slänger man på sig ett par smutsiga som säkert lukar fis och annat jox *kräks lite mer*

Jag tillhör dem som byter trosor varje dag, oavsett mens eller ej. Men hur kan du säga att trosorna är smutsiga om man använt skydd?? Visst, det kan ju finnas kroppssvett men smutsiga är de ju inte?
  • etanol
    Insatt skrev 2011-07-29 23:46:31 följande:
    JFGI
    sv.wikipedia.org/wiki/Toalettpapper
    Den är ju .... inte underkläder...

Använder den mest när jag vart å gjort 2:an...händer aaaldrig förresten...är ju "fresh" jämt
  • ShutUp
    von Brev skrev 2011-07-30 00:15:22 följande:
    Jag tillhör dem som byter trosor varje dag, oavsett mens eller ej. Men hur kan du säga att trosorna är smutsiga om man använt skydd?? Visst, det kan ju finnas kroppssvett men smutsiga är de ju inte?
    Men klart dom är smutiga efter en dag även vid skydd. Nu kanske dom inte är fulla med flytningar, kiss eller annat jox, men inte är dom väl rena efter en dag?
     Rent för mig är när de luktar gott är är nytvättat..

Men alla är väl olika men kommer ändå tycka att underkläder är "smutsiga" efter en dag!
  • von Brev
    ShutUp skrev 2011-07-30 00:22:05 följande:
    Men klart dom är smutiga efter en dag även vid skydd. Nu kanske dom inte är fulla med flytningar, kiss eller annat jox, men inte är dom väl rena efter en dag?
     Rent för mig är när de luktar gott är är nytvättat..

Men alla är väl olika men kommer ändå tycka att underkläder är "smutsiga" efter en dag!
    Låter kinkigt. Då är tröjor, linnen och byxor smutsiga efter en dag också då?
  • Anonym

Tar nya på kvällen och nya på morgonen.. och alltid efter dusch... Minst en gång om dagen annars är det äckligt..

• ShutUp
    von Brev skrev 2011-07-30 00:23:45 följande:
    Låter kinkigt. Då är tröjor, linnen och byxor smutsiga efter en dag också då?
    Precis! Använder oftast bara plagg 1-2 dagar..
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)