• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • etanol
    Krake skrev 2011-07-29 23:22:02 följande:
    Jag brukar torka mig i rumpan med papper efter toabesök. Asbra. Finns t o m specialpapper för detta ändamål, på rulle. Smidigt!
    Kan du inte inboxa mig om det här fenomenet? Är faschineroad, tamejtusan ju!
  • HäckHäxan
    Rikard skrev 2011-07-29 23:21:39 följande:
    Jag har så svårt att hitta någon som vill byta underkläder med mig, så jag går med samma sedan flera år tillbaka.
    ahahhahahha
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Ellaria

Jag kan inte sova utan trosor för jag tycker det är obekvämt. Har "hipstertrosor" som går ner lite på benen, utan dem klibbar mina lår ihop i värmen och då får jag typ panik. Har aldrig haft svamp eller underliv som mått dåligt.

Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Anonym (varje dag)
    Uliise skrev 2011-07-29 23:32:48 följande:
    Jag kan bara inte förstå vissa av er här inne.

1. Varför sova med trosor? Varför? Jag sover alltid näck eftersom det är det bästa för underlivet, det får andas och jag slipper känna mig "klädd" under ett redan varmt täcke.
    Och nej, flytningar rinner inte ner för mina lår ner på lakanet, så mycket flytningar har då jag aldrig haft. Och inte ligger jag och gnider underlivet mot lakanet heller.

2. Varför duschar folk så ofta? Jag duschar varannan dag, ibland var tredje om jag bara gått hemma. Efter träning/jobb duschar jag alltid, så då kan det bli oftare.

3. Byter trosor varje dag, men använder bara trosskydd om jag har mycket flytningar eller i början/slutet av mensen. 
    1. Sover med trosor för att det känns fräschare plus att jag inte trivs att sova med ruman bar, gillar inte att vara naken så...

2. För att jag svettas mycket, skulle aldrig kunna duscha varannan dag för då skulle jag lukta uscha!
  • HäckHäxan

Ja sover näck, jämt. Bara tanken på att ta på mig underkläder som jag tog av mig dagen innan Kräks urk. Nej byter varje dag, fast vissa dagar har jag inga underkläder alls.

Jag har aldrig haft problem med flytningar, svamp eller urinvägsinfektioner, så jag tänker fortsätta leva som jag gör, för det mår jag bra av

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Emmy L
    ladyshady skrev 2011-07-29 17:44:47 följande:
    Minst en gång om dagen. Skulle jag duscha två ggr en dag så byter jag efter varje gång.
  • KinkyE

Sover näck så byter alltid på morgonen.

I'm a liar and that's the truth!
  • Ylviz

Jag tycker underkläder är överskattat... Så mkt trevligare utan

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)