• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • etanol
    alifewithoutme skrev 2011-07-30 00:33:35 följande:
    Ca 2-3 gånger/dag.. har ett sjukt elakt skrev som lider av sviterna efter en svampinfektion :(
    EN? Fan det hamanr hos mig var tredje månad ungefär...pevaryl i tre dagar, både invärtes å kräm, sen är jag back to normal igen.
  • alifewithoutme
    etanol skrev 2011-07-30 00:49:58 följande:
    EN? Fan det hamanr hos mig var tredje månad ungefär...pevaryl i tre dagar, både invärtes å kräm, sen är jag back to normal igen.
    Usch, jobbigt :( Svamp är inte kul, men tror jag har något fel ändå, vette fan hur många gånger jag kliar skrevet blodigt, förvisso gillar jag smärtan och blodet man får när man kliar, men är trött på att alltid behöva tvätta heeela tiden, iaf ofta >,<
  • etanol
    alifewithoutme skrev 2011-07-30 00:53:56 följande:
    Usch, jobbigt :( Svamp är inte kul, men tror jag har något fel ändå, vette fan hur många gånger jag kliar skrevet blodigt, förvisso gillar jag smärtan och blodet man får när man kliar, men är trött på att alltid behöva tvätta heeela tiden, iaf ofta >,<
    Å där skojar du till det hoppas jag!?

Jäjä, skiten smittar ju visst också...inget prob för mig eftersom jag är singel....menneeee...Ja...så...
  • Anonym

minst 5 ggr om dagen..

Kissar lite ibland då jag hostar efter graviditeten..
    Senär det andra skäl oxå men inte medicinska

• Anonym (överdrivet)

Ni som tror att man bör duscha varje dag bör lyssna på sveriges radios program smuts (sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=4558043).
    Man är inte oren om man inte duschar varje dag. Tycker synd om alla som tror att det är så. Jag duschar varannan till var tredje dag. Men givetvis tar jag en dusch om det behövs, man känner väl om man luktar bra eller inte! Trosor byter jag varannan dag eller vid dusch. Tycker folk ska tänka efter innan de påstår att saker och ting är äckligt. Börjar man lukta efter en dag får man väl ta och duscha och kan man gå flera dagar utan att lukta illa är väl det bra.

• alifewithoutme
    etanol skrev 2011-07-30 01:03:00 följande:
    Å där skojar du till det hoppas jag!?

Jäjä, skiten smittar ju visst också...inget prob för mig eftersom jag är singel....menneeee...Ja...så...
    Absolut inte! Jag kliar så det blöder .. jag har en blodfetisch :P och så är det ju en befriande känsla att kunna klia bort den känslan som gör att man kliar :S
  • bad gyal
    von Brev skrev 2011-07-30 00:15:22 följande:
    Jag tillhör dem som byter trosor varje dag, oavsett mens eller ej. Men hur kan du säga att trosorna är smutsiga om man använt skydd?? Visst, det kan ju finnas kroppssvett men smutsiga är de ju inte?
    Mens läcker ut på trosorna lite titt som tätt. Man kanske även använder tampong.. Gör inte du det?

Det borde vara en fråga, om du använder tampong eller binda då du har mens. Jag använder tamponger på dagarna och bindor på nätterna... Det borde väl dom flesta göra. Det luktar ju äckligt med någon som har binda...
  • Gladabarnensmamma

varje dag, saklart! Det trodde jag verkligen alla gjorde.
    Oftare om jag blivit svettig eller maste anvanda ngn salva eller annat klet som vid mens.

• bad gyal
    Anonym (överdrivet) skrev 2011-07-30 01:20:54 följande:
    Ni som tror att man bör duscha varje dag bör lyssna på sveriges radios program smuts (sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=...).
    Man är inte oren om man inte duschar varje dag. Tycker synd om alla som tror att det är så. Jag duschar varannan till var tredje dag. Men givetvis tar jag en dusch om det behövs, man känner väl om man luktar bra eller inte! Trosor byter jag varannan dag eller vid dusch. Tycker folk ska tänka efter innan de påstår att saker och ting är äckligt. Börjar man lukta efter en dag får man väl ta och duscha och kan man gå flera dagar utan att lukta illa är väl det bra.
    Jag duschar kanske varannan eller var tredje dag. Ibland varje dag. Det beror ju på om man är smutsig. Men jag tvättar mig under armarna varje dag, och underlivet, varjefall med vatten.

Men trosor byter jag varje dag.. Luktar inte era trosor om ni inte byter dom?
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)