• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • MamaInternational

Anonym ????, måste och måste... de börjar ju bli rejält hårda efter ett tag.... föresten någon i tråden som kan förklara varför jag har sån underlig exem??? Håller på och river muttan av mig???????

• Ellaria
    OnlyOne skrev 2011-07-29 23:05:14 följande:
    En fråga till dig.... eller snarare mer generellt till de som inte byter varje dag. Jag förutsätter då att ni inte duschar  varje dag. Men på toaletten går man ju flera gånger om dagen. Hur är det med den hygienen då? Tvättar ni av er .. ja dom intima delarna.. eller gör ni det i samband med duschen?

Förstår att om man inte svettas mycket eller har flytningar kanske inte ser vitsen att byta varje dag. Men mitt största argument mot det är att man ju kissar flera gånger om dagen om är man regelbunden gör nr 2 ett par gånger om dagen... Det blir ju en del bakterier där kan man tro?
    Nej, jag duschar inte varje dag. Jag duschar om jag varit svettig, annars varannan dag eller var tredje om jag bara går hemma och inte träffar någon. Torkar man sig ordentligt lär det väl inte finnas mycket kvar? Knappast så att jag har bajs och kissfläckar i trosorna...
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Anonym
    Krake skrev 2011-07-29 22:24:34 följande:
    Det är min erfarenhet också. Fast andra i tråden tyckte visst att man måste tvätta lakanen efteråt om man sovit med rumpan bar...

Nope om du läser rätt så är det en UNDRAN om man tvättar lakan varje dag om man sover utan trosor. Står ingenstans att jag anser att man måste det! Trodde att man hade flytningar på natten oxå men det kanske man inte har! Läs inte in mer än vad som faktiskt står!
  • OnlyOne
    Ellaria skrev 2011-07-29 23:07:22 följande:
    Nej, jag duschar inte varje dag. Jag duschar om jag varit svettig, annars varannan dag eller var tredje om jag bara går hemma och inte träffar någon. Torkar man sig ordentligt lär det väl inte finnas mycket kvar? Knappast så att jag har bajs och kissfläckar i trosorna...
    Att inte duscha varje dag tycker inte jag är så äckligt eller konstigt. Tycker snarare att det är lite hysteriskt med allt duschande i dag med våra stillasittande liv. Men hur som helst... de dagar jag inte har orkat duscha brukar jag alltid tvätta av mig där nere. Även om jag också torkar ordentligt så har de ändå smetats ut där om du förstår vad jag menar...

Ursäkta språkbruket men får man kiss eller bajs på fingrarna torkar man ju inte bort det bara utan de flesta tar nog lite vatten och tvål på det också...
  • Krake
    Anonym (???) skrev 2011-07-29 23:01:14 följande:
    Vadaa "byta"??? Maaste man byta trosor...?Skrattande
    Eller hur, inte helt lätt att hitta nån att byta med! Varenda dag! Undrar hur folk lyckas med det...
    Moster, inte monster.
  • Anonym
    MamaInternational skrev 2011-07-29 23:13:33 följande:
    Undra vem har såna flytningar att man kladdar ner lakan om man sover näck????? Sådan borde besöka dr...

Trodde i min enfald att man "kladda ner" lika mkt på natten som på dagen oavsett om det gäller lakan eller trosor eller va man nu har på sig! Att folk sen föreställer sig att det är några jävla fontän flytningar det kan jag ju inte riktigt hjälpa utan jag tänkte väl mer att samma mängd som hamnar i trosan på dagen hamnar på lakanet på natten!
  • Anonym

Aldrig då jag inte använder såna längre.Kjol utan trosor... *mys*

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)