Vårbebisar Uddevalla 2012!
Hej hopp! Väntar mitt tredje barn i mars
Hittade ingen tråd för gravida uddevallare, så jag tänkte att jag gör en själv
Tänkte att det kan vara kul att följas åt under graviditeten!
Hej hopp! Väntar mitt tredje barn i mars
Hittade ingen tråd för gravida uddevallare, så jag tänkte att jag gör en själv
Tänkte att det kan vara kul att följas åt under graviditeten!
Välkommen hit. Är nästan igenom v 12 och idag har jag berättat för elever och föräldrar. Går bära eller brista. Passade så bra på föräldramötet. Nu är det en vecka kvar till kub. Längtar och våndas.
Dags att sova. Natti!!!
igår va jag på första föräldramötet med min store pojk som går i förskoleklass! Har inte tänkt så mycket på det innan, men igår föll poletten ner! Denna klassen ska han gå med önda till 9:an! Min pojk har börjat skolan! Det verkar iaf vara en jättebra skola och de är måna om föräldrasamarbetet.
Min yngsta har växt så det knakar, så det blev hel nya vinterkläder, vantar, mössa och så lite kläder också
Å bebis i magen växer också! Igår när jag låg och läste, tror jag minsann att jag kände den röra på sig. Vet att det är tidigt, men inte heller omöjligt! Det var inga bubblor, tarmar eller kurrande, utan en rörelse
Nu har jag inte mått dåligt på hela veckan
Hoppas att det verkligen har gått över!
Härligt det låter. Både med en stor och en ny liten. Längtar efter rörelser.
Ikväll kommer sambo hem på blixtvisit innan han åker imorgon igen. Härligt! (att han kommer...) Har gått och blivit lite förkyld dock. Hoppas det släpper snart.
Igår friade vi 5 förlovade år, med att äta på en restaurang nere i stan....Maten var en stor besvikelse! Men tur sällskapet var bra. Jag, min man och yngsta son
Efter middagen fick jag ett tråkigt besked...Min mamma var på näl igår och har opererat bort cancer, elakartad. Hon har vart dålig i magen sen juli, tjatade till sig ett ul och där var den...Även om den är bortopererad, så ska hon genomgå strålbehandling, eftersom dom inte vet om den kommer tillbaka.
Jobbigt å vara på annat humör än nedstämd...å så ska vi på kalas idag.
Fick köpt en ny mammatröja igår iaf, behövdes änna. Magen växer. Hur går det för era magar??
Åh vad jobbigt. Förstår att det ställer till det i huvudet.
Hade en riktig deppkväll igår. Sambon var på blixtvisit i torsdags men åkte igen igår morse. Borta en vecka till. Så nästan tre veckor själv. Är dessutom förkyld och har förutom det haft ett par småblödningar. Vet att det är normalt men jobbigt att vara själv då.
Men på tisdag är det kub och tills dess kan jag njuta av vila och att magen i alla fall börjat växa lite. Hehe.
Gladare idag i alla fall då jag fått sova ok inatt. Idag väntar som sagt vila och lite plugg. Gäller att passa på...
Hoppas din mamma mår bättre snart. Skönt att hon fick hjälp efter tjatet i alla fall.
Kram
Tack Diggiz
Usch med förkylning! Och småblödningar också. Hoppas du snart mår bättre!
Vad pluggar du för något?
Förresten så heter jag Therese
Vad heter du?
Hej Therese! Jag heter Anna. Läser albanska på distans (Uppsala universitet). Jättespännande!
Inte så glad idag. Har nojjat hela natten så nu ringde jag 1177 på morgonen och de tyckte absolut att jag skulle åka till NÄL-akuten på ultraljud.
Ska försöka få tag på någon som kan följa med då sambon ännu är i Tyskland. Väntar lite dock så jag inte väcker folk. Hon tyckte jag kunde åka om ett par timmar då det ändå är så mycket folk och rond och så på morgonen så det blir så lång väntan.
Så nu har jag duschat och gråtit och ska försöka få i mig lite mat innan jag ringer bästisen och kan inte hon får jag testa tills jag hittar någon. Hellre någon jag inte känner jätteväl än att åka själv.
Förkylningen är i alla fall aningens bättre.
Hej Anna :)
Hoppas du får tag på någon! Va skönt att de tar en på allvar när man är orolig! Hoppas allt går bra sen!
Kram på dig
Fick beskedet MA. Fostret dog i v 6 redan. Imorgon får jag medicin för att skynda på processen. Är så ledsen nu men min bästa vän stannar tills j kommer hem. Det är bara att bryta ihop och komma igen.