• Altezza

Vårbebisar Uddevalla 2012!

Hej hopp! Väntar mitt tredje barn i mars Hittade ingen tråd för gravida uddevallare, så jag tänkte att jag gör en själv Tänkte att det kan vara kul att följas åt under graviditeten!

• Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!
  • Altezza

Okej, låter också kul Hur känns det å börja jobba nu då, som gravid? När har du bf?

• diggiz

Det ska bli kul att börja jobba. Hoppas bara att jag kommer att må ok. BF i skiftet mars/april så det är ju ett tag kvar. Lagom till nationella proven... Hahaha... Men det känns hemskt att jag ska vara ifrån jobbet sen. Det kommer att bli tufft tror jag. Själv då?

• Altezza

Mitt illamående började ju ordentligt i lördags och kommer å går under dagarna. Men har goa arbetskompisar som förstår om jag ser likblek ut å inte gör annat än gäspar bf är enligt familjeliv beräknat till 24 mars, så jag hoppas också hinna med nationella proven   Har gått över många daar med mina två andra barn, så det kanske blir en aprillis

• diggiz

Hinner med dem gör jag ju inte. De håller på ända in i maj... Men jag kanske slipper dem... Hihi... fast egentligen tycker jag rätt bra om dem för de ger mycket info.

• Altezza

Klassläraren jag arbetar med sa innan semestern att det är så bra att vi är två i klassen, särskilt vid nationella proven...Så för hennes skulle känns det ju bra å finnas i klassrummet...får väl se hur mycket/om något man hinner med. Jag har har även läst in svenskan å matten upp till år 3, så det kan ju va kul å få va med å se hur det går till

Idag har jag knappt mått illa alls Himla skönt, hoppas det fortsätter så!

• diggiz

Skönt att höra att du mår bra. Jag mår också ok, så länge jag äter så fort jag känner minsta tendens till hunger... (och det jag klarar just den dagen)

• Altezza

Idag tror jag inte ens jag har vart illamående! Eller jo, efter att på fritids ha ätit en suspekt laxburgare med sås som smakar som nagellack luktar, för då blev jag lite kräkmagad Obestämd Men annars så

Å har äntligen fått tummen ur å bokat tid! fast det får bli när jag är i vecka 11, fanns ingen tid innan....längtar!

• diggiz

Bra att du bokat. Mår sådär idag. Saknar min älskling så också. Får se om han kommer idag eller imorgon bitti. Känner mig alldeles grötig och som sagt lite illamående. Snark. Var och tjuvjobbade lite idag i alla fall.

• Altezza

Hoppas du snart mår bättre Var har du mannen då?

Idag hade vi 12 barn som mest, och vi var 6 vuxna, snacka om bra personaltäthet Hälften gick till skogen en sväng, då passade jag på och fick gjort klart hela min planering för bilden Så gott! Öppnade idag, och slutade 12.30, en himla bra dag alltså

Imorgon ska vi till liseberg...Det får bli min man som får åka mest med barnen, blir ju åksjuk bara jag tänker på att sitta i en bil!

• Altezza

Nemi: Hur går det med dig? Mår du bra?

Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!