Vårbebisar Uddevalla 2012!
Hej hopp! Väntar mitt tredje barn i mars
Hittade ingen tråd för gravida uddevallare, så jag tänkte att jag gör en själv
Tänkte att det kan vara kul att följas åt under graviditeten!
Hej hopp! Väntar mitt tredje barn i mars
Hittade ingen tråd för gravida uddevallare, så jag tänkte att jag gör en själv
Tänkte att det kan vara kul att följas åt under graviditeten!
Min sambo är nästan särbo då han är i Norge under veckorna. Eftersom han varit på kundbesök i Tyskland idag kommer han nu vid tio till Norge. Är han trött åker han hit imorgon. Han är normalt hemma fredag kväll till måndag tidig morgon men ibland mindre. Trist men det är ju ett jobb som han dessutom trivs mycket bra med.
Fick just veta att han kommer imorgon. Är ju lite trist men förstår honom. Och är nog bra för min sömn. Hade vaknat vid två annars när han kom. Sov gott tjejer!
Gott att han har ett jobb han tycker om! Det har min man också. Han åker 5.15 på morgonen och kommer hem kanske runt 6-7 tiden, men han e däremot ledig fredagar just nu, så det funkar ju med långa dagar. Ibland har han jobbat natt också på det, då kan jag knappt sova alls...
Diggiz, visst är det så att vi är i typ samma vecka? Jag är i vecka 8 nu, (7+6)...Har det börjat synas på dig ännu?
Visst är det bra att han har jobb. De tråkiga bitarna är att han missar alla besök hos BM och att om han stannar så blir jag ensam med bebis sen...
Nu är han på väg hem. Tror han åkte färjan vid 9 så då är han här framåt 12 sådär...
Ja. vi är ungefär samma. Jag är i 7+2 idag. Gissar att jag blir justerad lite men vet när jag hade ägglossning så det blir i så fall nog bara några dagar.
Just det... Din fråga om det syns... Jag har gått upp några kilo och är rätt svullen på kvällarna. Igår tyckte jag att det syntes lite och någon kollega kommenterade min uppgång lite (inte ofint men gick ner 10 kg i våras så vi diskuterade att det hade varit "svårt att hålla under sommaren". Tycker magen är hårdare också... Men eftersom jag har mycket byxor och så som jag hade innan jag gick ned går det bra med kläder ännu så länge.
Du då?
Ja det är ju inget roligt att vara själv med en liten, hoppas det löser sig iaf! Min man hönger med på hjärtljud och ul, då tar han ledigt dom timmarna. Annars går jag själv, då det mest är prover som tas på mig, sen får han reda på allt när vi ses på kvällen ändå
känner allt att magen putar lite, vissa tajta byxor klämmer, vilket inte känns skönt. Jag har också gått upp något kilo, så just nu ser det väl mest ut som det
tydligen är livmodern stor som en apelsin just nu
Å det är precis vad det känns som
Nu åker vi till Liseberg
Ha så roligt på Liseberg!
Diggiz: Hur gick första arbetsdan efter semester?
Katniss: Det gick ok. Berättade faktiskt för chefen och de närmsta kollegorna. Känns skönt! Var det bra på Liseberg?
Jo det blev en jättebra dag! Soligt och lagom varmt
JAg fick allt åka några karuseller, typ barnkaruseller i stil med farfars bilar och sagoslottet. Snurrade det för mycket blev jag jätte illamående! Men barnen var supernöjda!
Våran rektor är inte på skolan så mycket, så han vet inget än, men vi ska iväg på konferens i slutet av veckan, så då får jag nog chansen å berätta.
En av lärarna sa en sak som jag inte vet hur jag ska ta det..."Ja det var ju en bra resurs jag valde" sa hon när jag berättade. Jag är i hennes klass ett par lektioner, har även klassen själv två gånger. Förstår att det kan förstöra vissa planer, men kändes inte så kul att höra...Läraren jag jobbar mest med, blev iaf glad