• Altezza

Vårbebisar Uddevalla 2012!

Hej hopp! Väntar mitt tredje barn i mars Hittade ingen tråd för gravida uddevallare, så jag tänkte att jag gör en själv Tänkte att det kan vara kul att följas åt under graviditeten!

• Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!
  • diggiz

Spännande Nemi!!! Jag tyckte absolut att det kändes verkligare efter att ha varit där... (fast med tanke på att jag börjat få fler och fler symptom så känns det ju verkligare av det med... hahah....)

• Nemi76

Jag har ju inga direkta symtom bortsett från molvärk och lite halsbränna. Plus att jag inte är sugen på något. Inte ens choklad är jag sugen på och det är inte likt mig!!

• Altezza

Nemi: kul med bokad tid Något att längta till Jag har fortfarande inte ringt...glömska jag. Får väl ställa telefonen

Jag jobbar som fritidspedagog Det som är bra med jobbet är att kunna komma undan, eller sätta sig ner en stund...och kan lova att det blivit lite av det dessa två dagar. I eftermiddag har jag mått riktigt illa

Barnen har nu fått kvällsmat, är duschade och ser på bolibompa, så jag tänkte bädda ner mig bredvid dom nu

• diggiz

Fritidspedagog alltså, Katniss... Nu blir jag ju nyfiken på vilken skola  

• Altezza
    diggiz skrev 2011-08-09 19:01:17 följande:
    Fritidspedagog alltså, Katniss... Nu blir jag ju nyfiken på vilken skola  
    Jag jobbar på hogstorpsskolan Vart jobbar du då?
  • diggiz

Ojdå... Herrestad... Hehe... Då kanske vi har setts... Var en del på Hogstorp i höstas.

• Altezza
    diggiz skrev 2011-08-09 20:05:03 följande:
    Ojdå... Herrestad... Hehe... Då kanske vi har setts... Var en del på Hogstorp i höstas.
    Jag började i Hogstorp i januari, så det tror jag inte Jag tog min lärarexamen i januari, och fick fast med en gång Trivs du i Herrestad? Är inte det en ganska stor skola?
  • diggiz
    Altezza skrev 2011-08-10 18:59:40 följande: