• Altezza

Vårbebisar Uddevalla 2012!

Hej hopp! Väntar mitt tredje barn i mars Hittade ingen tråd för gravida uddevallare, så jag tänkte att jag gör en själv Tänkte att det kan vara kul att följas åt under graviditeten!

• Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!
  • Altezza

Mina mammajeans gick sönder idag Skrikandes Köpte dom när jag väntade minstingen, och har använt dom flitigt, även när jag inte vart gravid Riktigt sköna! Så idag sprack dom pga av förslitning, tyget hade blivit ubertunt och när jag satte mig i bilen imorse så sa det knak!

Så nu måste jag köpa nya jeans

Jag sover som jag brukar, men är däremot uppe minst en gång för att kissa, helt galet!!

Nästa vecka ska jag till bm Längtar

• diggiz

Jag ska också till BM nästa vecka. Torsdag. Idag har jag också bokat kub. Mitten på
    September. Var uppe mycket och kissade innan men det har lugnat sig lite. Även hungern är lite bättre. Har väldiga problem med ryggen just nu. Försöker fixa det innan jag blir tung. Suck. Måste nog snart fixa kläder också. Alla jeans är för små...

• Altezza

Idag fyller mitt äldsta barn 6 år Helt tokigt vad tiden går fort!

Jag ska också till bm på torsdag nästa vecka

Inget roligt med ryggproblem, särskilt inte sen när man har stor mage! Hoppas du snart mår bättre!

Dom hade fått in massa mammajeans på hm såg jag, så där blir det nog lite shopping i helgen

Ett tips om du inte sover bra på natten pga ryggen, är att införskaffa en stor amningskudde i bomull! I 6 års tid har min fått vara med i sängen, särskilt när jag var gravid med minstingen. gått å stöja upp magen, ryggen och ha en del mellan knäna. Den är bäst!

• diggiz

Tack för tipset. Just nu tror jag mer sömnbristen beror på skallen så att säga. Högt tempo på jobbet och mycket även hemma. Men idag är jag ledig. Ska strax åka till Landvetter för weekend i Liverpool med fotboll och Beatles week.

Ha en bra helg!

• Altezza

Det lät himla trevligt med en weekend! Hoppas du får en trevlig helg!!

• diggiz

Helgen var härlig. Kom hem två inatt. Nu (06:50) dags att gå upp. Känns gött... Inte...

• Altezza

Trevligt med trevligheter

Imorse tänkte jag ta på mig en top som sitter ganska tajt, ja det var ju inte att tänka på om det inte ska synas! Så det får bli tröjor i ca 7-9 veckors tid, för jag hade ju inte tänkt berätta för barnen på skolan förrens ultraljudet...Lyckligtvis gör det inget med tröjor, för det är en ganska kall skola.

• diggiz

Förstår vad du menar. Kan inte heller klä mig hur som helst... Vill ju som du säger inte att barnen ska veta på ett tag. Hos oss är det snarare för varmt. Helt sjukt i mitt klassrum... Och jag är så varmblodad ändå...

• Altezza

Efter besök hos bm idag, så känns det mycket verkligare Nästa sak att vänta på är att ringa för rutin ultraljudet...vilket är ett par veckors väntan.

• diggiz

Var ju också där idag. Är ju så förbaskat spruträdd så jag har haft mardrömmar i två dygn och var så illamående innan. Men det löste sig till slut även om hon fick sticka två gånger. Usch vad hemskt det var. Kub om 2,5 veckor. Ska bli spännande även om så klart jobbigt med nytt blod.

Svar på tråden Vårbebisar Uddevalla 2012!