• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Ernst Hugo
    Rosa socka skrev 2011-08-04 22:08:56 följande:
    Åh jag kom just på ett minne från när jag var höggravid med första barnet, vi var på Elgiganten och jag känner att jag har mycket gaser i magen så jag går undan ifall någon skulle slinka iväg. Vilket är lätt hänt som höggravid. Speciellt med en bebis som lyckades sparka ut fisarna ganska ofta.
    Ja jag försökte vara diskret alltså och jag brukar oftast få smygare så jag lunkade på och tittade bland hyllorna och så kom det en ganska hög fis, jag började asgarva och min sambo som stod några gångar bort hörde den också och bara skakade på huvudet.
    Vi skrattar åt den historien än idag Glad

Är inte det kärlek så säg - ren fisromantik *L*
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Lisa)

Rapar tycker jag är ok, inte mysigt men nu när jag är gravid får jag världens halsbränna om jag inte rapar. Fisa däremot tycker vi att man gör bäst på toa eller iallafall ensam. Klart det händer att det slinker ur en liten fis men luktfisar tycker ingen av oss att man släpper i samma rum med flit. Jag skäms inte om jag fiser men jag går undan för att han ska slippa lukten. Känns som normal hänsyn för mig, inte så märkligt.... Fis luktar ju illa liksom

• Jenilia

90% av mina fisar luktar inte alls

• Anonym (äckligt)
    michaB skrev 2011-08-04 21:35:54 följande:
    hahaha jag anser att sådana som inte fiser eller rapar inför sin partner känner sig otrygg
     Jag skulle bli skitsur om min sambo fes i min närhet och han tycker också det är äckligt. På vilket sätt gör det oss till otrygga att vi är överens om att inte fisa i varndras närhetet?
  • Stinky
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-04 22:32:07 följande:
     Jag skulle bli skitsur om min sambo fes i min närhet och han tycker också det är äckligt. På vilket sätt gör det oss till otrygga att vi är överens om att inte fisa i varndras närhetet?
    Ni är två otrygga individer som har svårt att slappna av, t.om. i varandras närvaro, helt enkelt. Trist. Så tänker jag i alla fall.
    Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • Anonym (äckligt)
    Stinky skrev 2011-08-04 22:39:52 följande:
    Ni är två otrygga individer som har svårt att slappna av, t.om. i varandras närvaro, helt enkelt. Trist. Så tänker jag i alla fall.
    ja eller så är vi bara två individer som tycker det är äckligt och osexigt med fisar
  • Jenilia

Skitsur om han fes i din närhet? Hmm...låter inte sunt... får man fråga om ni har barn?

• Jenilia

Är väl knappast nån som sagt att han/hon tycker det är sexigt... :)

• Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-04 22:43:20 följande:
    Skitsur om han fes i din närhet? Hmm...låter inte sunt... får man fråga om ni har barn?
    jag tycker tvärtom att det är väldigt sunt...
    nej vi har inga barn
  • Jenilia

Skulle du bli äcklad om ert framtida barn fes i din närhet?

Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?