Bajsar och fiser du inför din partner?
Från tråden www.familjeliv.se/Forum-4-51/m60306222.html
Från tråden www.familjeliv.se/Forum-4-51/m60306222.html
MichaB, är jag också övertygad om.
Jag är gravid och har foglossning. Jag går INGENSTANS för att fisa. Skulle han ha klagomål så kontrar jag bara med "du, jag ska föda ut ditt barn. Du kan stå ut med lite fis"
Men han missunnar mig aldrig en fis. ;)
Skulle nog inte kunna bo ihop med en man som inte accepterar mina gaser runtom i lägenheten. Skulle inte alls känna mig bekväm.
Jag har rätt. Jag vet väl hur det var när vi precis hade träffats, höll sig så länge som bara gick och fick ist världens magknip (då va ju allt jättepinsamt såklart) Nu är det bara pinsamt att INTE fisa och rapa!
Ja fy fan för magknip
Åh jag kom just på ett minne från när jag var höggravid med första barnet, vi var på Elgiganten och jag känner att jag har mycket gaser i magen så jag går undan ifall någon skulle slinka iväg. Vilket är lätt hänt som höggravid. Speciellt med en bebis som lyckades sparka ut fisarna ganska ofta.
Ja jag försökte vara diskret alltså och jag brukar oftast få smygare så jag lunkade på och tittade bland hyllorna och så kom det en ganska hög fis, jag började asgarva och min sambo som stod några gångar bort hörde den också och bara skakade på huvudet.
Vi skrattar åt den historien än idag 
Även om hon var tvungen att bajsa kl 11 på kvällen mitt i vintern?