• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Neblina
    Ernst Hugo skrev 2011-08-04 17:30:49 följande:
    Härligt att höra - fis så skinkorna applåderar!
    Haha tyvärr vägrar de applodera har för vältränad rumpa
    Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • Ernst Hugo
    Neblina skrev 2011-08-04 18:00:03 följande:
    Haha tyvärr vägrar de applodera har för vältränad rumpa

Äsch - blir bara en hårdare applåd Solig
    Come on katten - det svänger ju...
  • Gurkan

Omd et blir kris så klart kan vi bajsa inför varandra, inget underligt med det men just nu är det bara skönt att få lite lugn och ro på toaletten.

Fiser inför varandra gör vi hela tiden, desto högre det låter eller vidrigare det luktar desto roligare är det. Humor tror jag det kallas  

• Gurkan
    Runguska skrev 2011-08-04 17:35:59 följande:
    Bajsar inte inför men fiser nog en hel del pga problem med magen. Eller tja, eftersom jag har diarré typ 20-25 dagar i månaden så fiser jag ogärna alls eftersom det är förenat med viss risk. Hittlls har jag klarat mig utan olyckor utan hunnit till toaletten varje gång, men en vacker dag gissar jag så kommer det pinsamma att inträffa.
    låt mig citera någon i min bekantskapskrets...
    Allt under en matsked räknas som fis med present  
  • Neblina
    Ernst Hugo skrev 2011-08-04 18:03:13 följande:
    Äsch - blir bara en hårdare applåd Solig
    haha ja de skriker ju garanterat mer om inte annat
    Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • IsDimma

Duser, oavsiktligt när jag sover. Men annars inget mer. Ja, ibland har det hänt att han kommit in på toaletten när jag bandat men han brukar backa i dörren

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • MrsHW

Ja asså.. Fisningen har vi väl aldrig skämts över sådär, försöker väl gå undan om man kan gissa sig till att de kommer en suring
    Säger "ursäkta" så säger han "måste man så måste man!"

Vi har så litet badrum så vi får knappt plats två st där inne
    Men oftast är dörren öppen eftersom att vi har tre katter som MÅSTE komma in om den är stängd.. Eller MÅSTE komma ut.. Eller en på var sida.. Eller ska helst sitta i dörrhålet. Drömmer 

longingfortheone.blogg.se/ ♥ Bebis BF 120213 ♥
  • Anonym (fisen)

lite humor är det ju ändå att fisa och hålla fast sin partner så denna MÅSTE lukta.... hehe.. är det bara vi som har så barnslig humor

• Fluffskalle

Varken bajsar eller fiser inför men händer det oplanerat så är det knappast en stor grej, men känns som att jag helt enkelt blivit uppfostrad till att bajs och fisar inte är något man ska dela med sin omgivning hur som helst.

• Gurkan
    Anonym (fisen) skrev 2011-08-04 18:50:39 följande:
    lite humor är det ju ändå att fisa och hålla fast sin partner så denna MÅSTE lukta.... hehe.. är det bara vi som har så barnslig humor
    Inte då!
    Fisa under täcket kan vara grymt och roligt  
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?